Marcus Van Roosbroeck

Mooie steentjes zoals beschreven en snellelevering. Maar 4 in voorraad om een dag later te merken dat er nog steeds 4 zijn. Dubbele verzendkosten.

Goed verpakt. (Misschien zelfs te goed of niet ecologisch)

Reactie Xitin Beads:

Dank je wel voor je feedback. De webshop toonde inderdaad 4 stuks in voorraad bij bestelling no1. Dit artikel wordt ingekocht in zakken van 1000 stuks. We verkopen ze echter per 100 stuks. Dit... Dank je wel voor je feedback. De webshop toonde inderdaad 4 stuks in voorraad bij bestelling no1. Dit artikel wordt ingekocht in zakken van 1000 stuks. We verkopen ze echter per 100 stuks. Dit betekent dat zodra dit artikel wordt verkocht wij 100 stuks afwegen. Dit artikel wordt niet vooraf door ons per 100 verpakt om onnodig verpakkingsmateriaal te besparen. Want bestel je er 4 dan worden er 400 afgewogen en bij elkaar in 1 zakje verpakt ipv in 4 zakjes. Omdat in de grote zak van 1000 stuks soms minder dan 1000 bijv. 980 of soms ook 1050 st. zitten, zetten we ipv 10 stuks dus 9 stuks op voorraad. Dit doen we om te voorkomen dat er achteraf minder op voorraad blijkt te zijn. Daardoor kan het voor komen dat op het moment dat de voorraad op 0 komt er toch nog voorraad ligt. Dit was hier het geval. Toevallig ook 4 stuks, die worden dan alsnog op voorraad gezet. Verder hergebruiken we veel materialen als opvulling van verzenddozen. Daardoor hebben we maar 1 vuilniszak afval per maand.

Claudia Beutels

Top! Snel

Snel, leuk assortiment

Christina Brugman

Goede service, maar verzendkosten best heel hoog voor een envelop met één postzegel

Snel

Reactie Xitin Beads:

Dank je wel voor je feedback. Omdat je de verzending te hoog vind voor een envelopje met 1 postzegel wil ik graag toelichten uit welke kosten je verzending allemaal bestaat en dat dit niet alleen de... Dank je wel voor je feedback. Omdat je de verzending te hoog vind voor een envelopje met 1 postzegel wil ik graag toelichten uit welke kosten je verzending allemaal bestaat en dat dit niet alleen de postzegel betreft.
Het is namelijk zo dat wij hele kleine en goedkope producten hebben waarin we geen extra kosten voor verzending en verpakking enz. kunnen doorberekenen zoals veel webshops dat wel doen. Daarom hebben we ervoor gekozen om de daadwerkelijke verzend- en handelingskosten bij kleine bestellingen 1 op 1 door te berekenen. Dat gaat niet alleen om 1 postzegel. Maar ook om verpakking van de producten, de envelop waar het in verzonden wordt, het label waar je adres op afgedrukt wordt en een klein stukje van de kosten voor je ideal betaling. Daarnaast nog 21% BTW die bovenop al die kosten komt en we moeten afdragen. Dan kom je uit op de door jouw betaalde verzendkosten. Je ziet vooraf wat die kosten zijn. Dus je kunt vooraf zelf al beslissen of je dit te hoog vind.

AJ

Eerste keer besteld. Goede verzorging en snelle levering. Mooi hangertje

Persoonlijke verzending

Wendy Leeuwe

Alleen maar erg prettig! Fijne materialen..

Snelle levering..netjes verpakt vaak met een leuk presentje of sample erbij. Leuke ideeen die goed te volgen zijn

Sabine Tempelman

Voor het eerst hier besteld, er was iets mis met 1 van mijn bestelde artikelen maar dit is prima opgelost door Annemiek.

Snelle en goede service.

Reactie Xitin Beads:

Dank je wel voor je feedback, ik ben blij dat ik het voor je op heb kunnen lossen en je verder kunt. Heel veel plezier met je aankoop!

Joke Abbes

Snelle levering, alleen jammer dat er vrij veel uitverkocht was

Niet duur

Hallo Joke,
Hallo Joke,
Dank je wel voor je feedback. Het kan inderdaad voorkomen dat sommige producten zijn uitverkocht. dit kan komen door leveringsproblemen bij leveranciers. Maar ook doordat wij vooral inkopen op wat mensen graag weer terug in ons assortiment willen zien. Om die reden kun je bij ieder uitverkocht product een formuliertje invullen dat je graag een mailtje wilt ontvangen zodra dit weer op voorraad is. Dit artikel komt dan op een lijstje te staan die we gebruiken als we nieuwe bestellingen gaan plaatsen. Artikelen die daarop staan krijgen altijd voorrang met bestellen omdat klanten ze graag weer terug willen zien. Dus maak daar gebruik van als je tegen een uitverkocht product aanloopt. Zo weten wij waar jouw interesse naar uitgaat en kunnen we gerichter bestellen.

Josette Meurs

Persoonlijke benadering

Conny Gaytant

Super, misschien wat meer aandacht voor meer speciale kralen ook in glas, zelfde voor gereedschappen, kortom nog een beetje meer uitbreiding op professioneel vlak. Ik ben er zeker van dat het goed... Super, misschien wat meer aandacht voor meer speciale kralen ook in glas, zelfde voor gereedschappen, kortom nog een beetje meer uitbreiding op professioneel vlak. Ik ben er zeker van dat het goed zal verkopen. Verder ben ik zeer tevreden, ook de prijs is voor iedermans portemonnee, sterk punt!
Stainless steel, super!!!

Vlugge levering en netjes ingepakt.

Reactie Xitin Beads:

Dank je wel voor je feedback Conny. Mocht je wensen hebben voor speciale kralen of andere producten die wij niet in het assortiment hebben, dan kun je ons altijd een mailtje sturen met een foto van... Dank je wel voor je feedback Conny. Mocht je wensen hebben voor speciale kralen of andere producten die wij niet in het assortiment hebben, dan kun je ons altijd een mailtje sturen met een foto van het gewenste product en de naam van het product. Dan kijken wij of dit in ons assortiment past en waar we dit kunnen inkopen. We hebben al ruim 6000 artikelen in ons assortiment en dat worden er steeds meer. Maar we kunnen gerichter inkopen als onze klanten laten weten wat ze graag in het assortiment willen zien.

Marleen Mulderij

Super snel verzonden, mooie producten!

Snelle verzending