Pure by Alexandra

Xitin Beads is een superfijne webshop voor al je sieradenonderdelen. Prachtige onderdelen voor een eerlijke prijs. Annemiek denkt ook nog eens altijd met je mee en dat is zo fijn!

Prachtige producten, eerlijke prijzen

Francie Kuppen

Overzichtelijke en makkelijke website, snelle levering, goede producten.

Kwaliteit, verzorgd

Anneke van Haastert

Vlotte afhandeling van de bestelling.

Snel en keurig verpakt

Monique van den Heuvel

Fijne webshop met heel uitgebreid assortiment.

Hier kan je terecht voor de wat apartere dingen op gebied van kralen

Jacqueline De vries

Was wel goed

Veel antwoorden op vragen

Patricia Vos Brouwer

Snelle levering , en goede producten

ik had een vraag over een ring of ze mooi blijven , ze heeft een ring een week om gedaan om te testen ,.. vind dit echt we. Sterk punt om dat te doen zonder dat er naar gevraagd word . Top service... ik had een vraag over een ring of ze mooi blijven , ze heeft een ring een week om gedaan om te testen ,.. vind dit echt we. Sterk punt om dat te doen zonder dat er naar gevraagd word . Top service dus

Monique

Duidelijke beelden op website

Jeannette van spil

Duidelijke website

snelle levering

Kimberly Scheerlinck

Niets op aan te merken, wat leuk om uw pakketje te ontvangen! Met zorg ingepakt, een leuke verrassing erbij. Heel snelle verzending!

Aangename website en webshop, overzichtelijk! Heel snelle verzending! Het pakketje is heel mooi en verzorgd ingepakt en het geschenkje is ook heel leuk!

nancy de Ridder

Super fijne webshop, hebben veel op voorraad en is binnen no-time binnen, echt heel prettig. De spulletjes zijn allen mooi verpakt en van goede kwaliteit.
Als je een vraag hebt over een...
Als je een vraag hebt over een levering wordt deze ook uitgebreid en liefdevol beantwoord.
Ik heb al veel gekocht maar heb deze absoluut onder mijn favorieten staan.

goede voorraad, mooie prijzen, vriendelijke klantenservice, snelle levering