Marijke Crutsen

Snelle correcte levering

Leuke ideeƫn

Sky

Snelle levering en uitstekende kwaliteit kralen

snel geleverd

Vera Wielaard

Snelle levering en goed verpakt bestel zeker vaker

goede levering

Wim Gooiker

Goed geregeld

Accuraat

Joyce Regensburg

Het was wel even zoeken in de webshop, maar uiteindelijk alles gevonden wat ik zocht. Snel en correct geleverd

Vriendelijke service. Snelle levering. Lokale leverancier.

Reactie Xitin Beads:

Hoi Joyce, dank je wel voor je feedback. Ik zie dat je bij de vraag zou je dit bedrijf aanbevelen nee hebt gezegd. Uit je mail waarin je enthousiast bedankt voor de snelle service en het feit dat... Hoi Joyce, dank je wel voor je feedback. Ik zie dat je bij de vraag zou je dit bedrijf aanbevelen nee hebt gezegd. Uit je mail waarin je enthousiast bedankt voor de snelle service en het feit dat je na het plaatsen van deze feedback nogmaals hebt besteld ga ik er vanuit dat dit een foutje is. Voor wat betreft het even zoeken heb je gelijk, op mobiele apparaten was ons menuknopje even niet zo duidelijk aanwezig. De afbeelding van dit knopje werd vanwege technische redenen niet juist weergegeven, waardoor je een blokje met een kruisje te zien kreeg in plaats van het juiste menu knopje. Dit is inmiddels opgelost waardoor het weer duidelijker is waar je het menu kunt vinden.

Elona Frosch

Super goede ervaring

Goede afhandeling

Ciska Nagel

snel en goede prijskwaliteit & service

Xesa

Het is een hele fijne webshop/winkel. We hebben de meeste dingen van Xitin en het is gewoon heel fijn

Heel erg aardig en lief

Melanie Arkesteijn