Lammy van der Molen Akkerman

In eerste instantie lastig met bestellen.moeite om naar de kralen en toebehoren te komen.

af wikkelling prima

Reactie Xitin Beads:

Hallo Lammy, Dank je wel voor je feedback. Vanwege technische redenen werd de afbeelding van het menuknopje tijdelijk niet goed weergegeven. Inmiddels is dit verholpen en zal het navigeren op de... Hallo Lammy, Dank je wel voor je feedback. Vanwege technische redenen werd de afbeelding van het menuknopje tijdelijk niet goed weergegeven. Inmiddels is dit verholpen en zal het navigeren op de website weer beter moeten gaan.

Nynke

Top! Echter is de tape (om lekken tegen te gaan bij open bedeltjes) zo sterk dat hij soms het zilver van de bedels meetrekt

Fijn aanbod

Reactie Xitin Beads:

dank je wel voor je feedback, de pet tape is er speciaal op gemaakt om de daarvoor bestemde hangers en bedels niet te beschadigen. Ik zie dat je geen open bedeltjes bij mij hebt gekocht, het kan... dank je wel voor je feedback, de pet tape is er speciaal op gemaakt om de daarvoor bestemde hangers en bedels niet te beschadigen. Ik zie dat je geen open bedeltjes bij mij hebt gekocht, het kan zijn dat die bedeltjes misschien niet helemaal geschikt waren voor dit doel. Wil je zeker weten dat je goede bedels hebt dan kun je nog het beste met RVS materialen gaan werken. Deze bedels blijven veel langer mooi en en kunnen goed tegen een stootje.

Brigiete Leijen

Weer blij met m'n snel geleverde producten!

Goeie kwaliteit,snel geleverd!

Carla Boer

Prima shop met mooie kralen e.a.

Afhaal mogelijkheid

Katrien Van Impe

Ik heb een setje gekocht om juweeltjes te maken voor mijn tienerdochter. Ze heeft het hele weekend niets anders gedaan en was bijzonder enthousiast.

snel en goed materiaal

Erica de Jong Andreas

Prima service snel in helaas ging het niet goed bij post nl

snelle reactie en goed verpakt

Petra Eringa

Geweldig!

Ik bestel al jaren bij Xitin en ben heel erg blij met de goede service, hoge kwaliteit en snelle leveringen. Aanrader!

E. van Voorst

Tot nu toe een goede ervaring. Ik had wat besteld maar het was niet wat ik verwachte. Heb het terug gestuurd in ruil voor shoptegoed. Dat moet ik nu nog per mail ontvangen. Ik hoop dat dat goed zal... Tot nu toe een goede ervaring. Ik had wat besteld maar het was niet wat ik verwachte. Heb het terug gestuurd in ruil voor shoptegoed. Dat moet ik nu nog per mail ontvangen. Ik hoop dat dat goed zal gaan want ik sta te popelen om wat anders te kopen! Ze hebben hele leuke dingen.

Website is duidelijk en makkelijk. Er wordt snel gereageerd op mail.

Reactie Xitin Beads:

Dank je wel voor je feedback. Je pakje was op het moment van schrijven van deze feedback inderdaad nog niet door ons verwerkt. Inmiddels is dit wel verwerkt en heb je het shoptegoed ontvangen. Dank... Dank je wel voor je feedback. Je pakje was op het moment van schrijven van deze feedback inderdaad nog niet door ons verwerkt. Inmiddels is dit wel verwerkt en heb je het shoptegoed ontvangen. Dank je wel voor de prettige samenwerking.

Sabina Van der Werf

Ik kon mijn bestelling snel ophalen. Werd zowel via de mail als persoonlijk vriendelijk te woord gestaan.
Toen ik een vraag had kreeg ik duidelijke uitleg.

Mooie materialen en vriendelijk

Helma Petersen

Super snel, goede producten, prettig geholpen

Fijn bedrijf met goed contact