Leo Broersma

Dit jaar voor het eerst gebruik gemaakt van WOZwet.nl is prima bevallen, keurig afgehandeld en de WOZ waarde en de belasting is verlaagd.

Heer

Al meerdere keren met succes namens ingediend. Heel tevreden, uiteraard over het resultaat maar ook over het goede contact.

shopper

Prima geregeld door deze organisatie. Tussendoor 1x een bericht gehad dat de gemeente het in behandeling had. Dank zij deze organisatie kunnen we geld besparen!

T.

Hartelijk bedankt had hier niet meer op gerekend grt th.

Han

Snelle reactie op vragen die ik had. En natuurlijk dta het ingediende bezwaar heeft geleid tot verlaging OZB-waarde.

Johan

Top service. Bezwaar ingediend en daar zijn ze mee aan de slag gegaan en de WOZ waarde is behoorlijk gedaald door het bezwaar wat hun ingediend hebben.

Hans

Bijzonder tevreden over de afhandeling van het WOZ bezwaarschrift door WOZwet.nl en vriendelijk contact met medewerkster.

Willem

WOZwet.nl heeft met succes namens mij bezwaar gemaakt tegen de vastgestelde WOZ waarde. Ik heb alleen de gevraagde gegevens aangeleverd. WOZwet.nl heeft met hun ervaring al het werk verricht om te... WOZwet.nl heeft met succes namens mij bezwaar gemaakt tegen de vastgestelde WOZ waarde. Ik heb alleen de gevraagde gegevens aangeleverd. WOZwet.nl heeft met hun ervaring al het werk verricht om te een voor mij positief resultaat te komen. Ik ben dik tevreden en raad iedereen aan gebruik te maken van hun diensten.

Klooster

Was zeer gemakkelijk en zonder foto toch verlaging van de waarde. Top

Corinne

Vorig jaar was het niet gelukt om voor een verlaging van onze woz waarde in aanmerking te komen. Toen mislukte het. Maar dit jaar hebben we het overnieuw geprobeerd en nu is het wel gelukt. Mensen... Vorig jaar was het niet gelukt om voor een verlaging van onze woz waarde in aanmerking te komen. Toen mislukte het. Maar dit jaar hebben we het overnieuw geprobeerd en nu is het wel gelukt. Mensen probeer het gewoon baat het niet dan schaadt het niet.