Pascal

Ze helpen je uitstekend. Alles netjes voor mij geregeld. Alle zorgen uit handen genomen.

Hennie

Vorig jaar zelf aangevraagd, toen werd het afgewezen. Dit jaar via dit buro en nu gaat de WOZ waarde wel omlaag !!! Volgende keer, als het weer te hoog is, maak Ik zeker weer gebruik van de diensten... Vorig jaar zelf aangevraagd, toen werd het afgewezen. Dit jaar via dit buro en nu gaat de WOZ waarde wel omlaag !!! Volgende keer, als het weer te hoog is, maak Ik zeker weer gebruik van de diensten van DEMI.

Adje

Snel word er gereageerd en alles wordt duidelijk en netjes verwerkt en geen onnodige mails.

Ruud

Door de Gemeente werd onze WOZ-waarde weer eens verhoogd.
Dankzij WOZwet.nl succesvol en kosteloos bezwaar kunnen aantekenen.
WOZwet.nl voert alle acties uit en houden je perfect op de...
Door de Gemeente werd onze WOZ-waarde weer eens verhoogd.
Dankzij WOZwet.nl succesvol en kosteloos bezwaar kunnen aantekenen.
WOZwet.nl voert alle acties uit en houden je perfect op de hoogte van alle ontwikkelingen.
Een voorbeeld voor andere “dienstverlenende” instanties.
Super dienstverlening en een oprechte aanrader !

Mw.

Duidelijke communicatie van stappen en voortgang. Prettig in het contact. Aanrader

Jop

Makkelijk en je bespaart weer zonder moeite!

Ruud

Bedankt voor jullie hulp. Dan zie je maar dat je elk jaar teveel betaald aan je gemeente

Henk

Zeer goede ervaring mee en duidelijkheid voor wat betreft aanlevering van stukken en keurig op de hoogte gehouden en uiteindelijk resultaat gehad

Leo

Wij hadden een mooie besparing. Alles wordt goed geregeld en communicatie is ook top.

Petra

Ivm erfbelasting bezwaar laten maken tegen wozwaarde namens de erfgenamen. Gemeente stelde een verlaging voor van 14000. Maar WOZwet ging niet akkoord en heeft een verlaging van maar liefst 44000... Ivm erfbelasting bezwaar laten maken tegen wozwaarde namens de erfgenamen. Gemeente stelde een verlaging voor van 14000. Maar WOZwet ging niet akkoord en heeft een verlaging van maar liefst 44000 voor elkaar gekregen. Dit scheelt 4400 euro aan erfbelasting! Heel blij dus. Ook het contact was prettig. Persoonlijk en duidelijk. Ik neem voortaan dit bureau ook voor mijn eigen bezwaren