Alie

Na bezwaar te hebben gemaakt waren we blij verrast dat dit gehonoreerd werd.

Hans

Net mail gehad met het fantastic nieuws gat de woz waarde met ruim 13000 euro is verlaagd, 1 mailtje naar jullie en onze dag kan niet meer stuk, super bedankt daar drinken wij op, proost.

Theo

Goed geholpen. Alle werkzaamheden verzorgd.

Maurice

Neemt niet veel tijd in beslag. Duidelijke handelwijze en komen na wat ze beschrijven.

Hoenjet

Woz wet.nl zorgde ervoor dat mijn woz waarde omlaag ging

Petri

Via WOZwet.nl bezwaar gemaakt, waarbij vervolgens middels een handige tool de benodigde informatie toegezonden kon worden. Weinig werk dus aan gehad met een positief resultaat als gevolg van een... Via WOZwet.nl bezwaar gemaakt, waarbij vervolgens middels een handige tool de benodigde informatie toegezonden kon worden. Weinig werk dus aan gehad met een positief resultaat als gevolg van een aanzienlijke verlaging van de WOZ-waarde (minus 17%). Ook de instanties die door de verlaagde WOZ-waarde een terugbetaling dienen te doen, worden door hen automatisch geïnformeerd. Ook daaraan hoef je zelf dus geen actie te ondernemen. Via WOZwet.nl een meer dan prima manier dus om bezwaar tegen een WOZ-waarde te maken!

een

Echt heel gemakkelijk; je hoeft zelf praktisch niets te doen en de uitslag is positief. Dankjewel voor de prima service!

Staf

Geheel belangeloos is men voor mij aan het werk geweest. Een grote verlaging van de WOZ waarde is bereikt en derhalve een besparing van meer dan twee honderd euro’s. En die blijven gewoon in eigen... Geheel belangeloos is men voor mij aan het werk geweest. Een grote verlaging van de WOZ waarde is bereikt en derhalve een besparing van meer dan twee honderd euro’s. En die blijven gewoon in eigen zak. Top.

Math

Ik ben via deze organisatie goed geholpen
Ze hebben mijn vraag direct opgepakt en
Snel afgehandeld.

Hans

De gemeente heft elk jaar meer en het gevolg is dat je ook meer waterschap belasting betaald en ook de loonbelasting gaat omhoog. nu had ik zelf al een korting bedongen maar minder dan de verhoging... De gemeente heft elk jaar meer en het gevolg is dat je ook meer waterschap belasting betaald en ook de loonbelasting gaat omhoog. nu had ik zelf al een korting bedongen maar minder dan de verhoging en dit bedrijf heeft er voor gezorgd dat de verhoging weer ongedaan wordt. Ik ben zeer tevreden met de uitkomst en zal zeker volgend jaar weer gebruik maken van hun diensten.