Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

A.Willems

Uitermate goed werk geleverd,uitstekend team mensen , bereidwillig en correct.
helemaal niets op aan te merken!!
Top!!

gewoon erg goed!!!
beleefd. correct, maken 100% waar wat beloofd wordt.

niets , ga zo door ,en jullie zullen veel mensen blij maken!

Lex Sigterman

Zeer goede ervaring met Wovia

zeer correct in het hele proces! Een aanrader!

Anke Portenfe

Zeer prettig intake gesprek met Paul Hesselink. Zijn betrokkenheid is groot.
Op de verhuisdag zelf verliep alles als een geolied machine. Onverwachte problemen werden adequaat opgelost. Zeer prettig intake gesprek met Paul Hesselink. Zijn betrokkenheid is groot.
Er werd super meegedacht.

Ik beveel Wovia van harte aan!

Betrokkenheid
Sympathieke medewerkers
Er wordt heel netjes en behoedzaam gewerkt.

J.Kastenberg

Uitstekende dienstverlening.
Vlotte en nette afhandeling.

Vakkundig.
Snel.

Bas Hagen

De verhuizing van mijn bejaarden ouders (85) en de ontruiming van het achtergelaten ouderlijk huis, is met de Wovia op een ordelijke, en vooral respectvolle manier verlopen. De heer Vroegop heeft... De verhuizing van mijn bejaarden ouders (85) en de ontruiming van het achtergelaten ouderlijk huis, is met de Wovia op een ordelijke, en vooral respectvolle manier verlopen. De heer Vroegop heeft tijdens het intakegesprek heel goed aangevoeld dat deze verhuizing uit het huis waar mijn ouders 41 jaar in hebben gewoond een emotionele gebeurtenis was. We hebben geen moment spijt gehad van onze keuze. De verhuizing en de oplevering van het oude huis zijn op een professionele manier volbracht, en tegen een zeer scherpe prijs. Ik kan Wovia van harte aanbevelen.

Respectvol naar oudere mensen, en erg harde werkers.

Dijkstra

Zie hieronder

Snelle, praktische hulp

Op tijd komen of oponthoud melden

mr drs. R.J. Hollander

Goede communicatie, professionele administratieve werkwijze, correcte en attente uitvoering, goede kwaliteit/prijsverhouding, kortom 'een aanrader' ...

eigenlijk is alles 'sterk'!

neen

Rogier Honig / restaurant André BV

Erg goed!

Keurige afhandeling vanaf eerste bezoek tot en met het leeg halen van de woning en het afvoeren van het afval.

F. de Kerf

Er kon op korte termijn een afspraak gemaakt worden. De inventarisatie verliep plezierig en er werd meteen ter plekke een offerte uitgebracht. Snelle en deskundige afhandeling.

Snel en deskundig

nee

j.m.marra

Ronduit : uitstekend!

netjes en accuraat. Afspraak was afspraak.

neen. zie de beoordeling.