Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

I. R. Lammerts van Bueren

Via Twello aan dit adres gekomen. Heel punctueel en luisterend naar je wensen en voeg daden naar hun woorden. Ook de nazorg en afspraken zijn feilloos te noemen. Aanbevelingswaardig en zeker... Via Twello aan dit adres gekomen. Heel punctueel en luisterend naar je wensen en voeg daden naar hun woorden. Ook de nazorg en afspraken zijn feilloos te noemen. Aanbevelingswaardig en zeker correct met afspraken nakomen.

Komen hun woord na, wat men beloofd heeft. Betrouwbaar en aanbevelingswaardig.

NVT

Royt Lammerts van Bueren

Het op een juiste manier afhandelen van zaken, zoals verwoord in de offerte en besprekingen.

Nakomen van gemaakte afspraken

N.v.t.

Ingrid van Dort

Het is een net vriendelijk bedrijf.

Keurig netjes, respectvol.

R. van Roeden

Graag wil ik u mijn ervaring delen met Wovia. Eind maart dit jaar werd ik geconfronteerd met het plotseling overlijden van mijn zwager(broer overleden vrouw). Geen naaste familie meer, ik als zwager... Graag wil ik u mijn ervaring delen met Wovia. Eind maart dit jaar werd ik geconfronteerd met het plotseling overlijden van mijn zwager(broer overleden vrouw). Geen naaste familie meer, ik als zwager wettelijk geen familie maar nam het beheer op mij. Hij woonde in een huurhuis dat niet meer verhuurd zou worden maar verkocht. Hierdoor zouden er strenge eisen gesteld worden aan de oplevering. Mijn zwager had verzameldrift, dus vol met spullen. Veel veranderd, plavuizen, parket, carport, lambrisering aan wanden, plastic plafonds etc. Ik zag het even niet meer. Na mijn positieve ervaring met Dhr. Paul Hesselink van Wovia heb ik hem gebeld en uitgelegd hoe en wat. Hij stelde voor bij de voorinspectie met woningstichting aanwezig te zijn. Dit heeft geresulteerd in dat alles kon blijven en de inspecteur(woningstichting vertrouwde op een geode aflevering/eindoplevering). Ik kan u aangeven dat Wovia het bijzonder heeft opgeleverd(complimenten inspecteur) en alles in goed, vooral menselijk/medelevend heeft verzorgd. Zelfs door mij vergeten emotionele spullen werden netjes in box aan mij opgeleverd. Ik hoop dat u hierbij van mij aanneemt dat Wovia niet zomaar een bedrijf is. Wovia, Dhr. Paul Hesselink is een begripsvol, menselijk en behulpzame organisatie die ik en alle eerlijkheid aan beveel wanneer u in een dergelijke situatie terecht komt. Ik ben bij deze in alle oprechtheid zijn referentie(evt. tel.nr. bij Dhr. P. Hesselink bekend)

Menselijk, geduldig, eerlijk, vertrouwd!

Geen enkele, blijf wie jullie zijn en blijf doen wat jullie doen. Mijn enorme dank voor advies, steun en afhandeling.
BEDANKT.

Leo Valk

Zeer goede ervaring en zeer goed aan te bevelen !

Alles verliep volgens afspraak . Vriendelijke medewerkers. Deze firma is zeer aan te bevelen!

Ronald

Plezierig en zakelijk contact. Komen gemaakte afspraken stipt na. Werken netjes en professioneel.

Leveren een totaal pakket en tonen begrip en respect voor de situatie. Hebben kennis van zaken en zijn flexibel.

Mevr. P. Maasland-Kaashoek

Vakkundig en behulpzaam. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Een aanrader.

De manier van inpakken van de te verhuizen meubels.
De ontzettend nette en behulpzame verhuizers.

Astrid van de Werff

Gedeeltelijke inboedel van moeder (91) verhuisd naar Zorgwoongroep. Restant van appartement ontruimd en bezemschoon opgeleverd.

Zeer efficiënt en bijzonder vriendelijk

M.L. Vermeulen - van de Pol

Helaas moesten wij de woning van onze oom ontruimen.
Dit was te veel voor ons om dit zelf te doen. Een gedeelte van de inboedel heeft nog waarde een gedeelte niet meer.
Maar heeft voor...
Helaas moesten wij de woning van onze oom ontruimen.
Maar heeft voor ons wel (en voor onze oom) te veel emotionele waarde om weg te gooien.
Dit heeft Wovia voor ons zeer goed geregeld.
Flexibel in de afspraken op het moment dat het ons uit kwam. En goede en snelle contacten.
Wij zijn erg blij met de Wovia en willen het graag aanbevelen.

Afspraken nakomen en snelle werkers met respect voor de persoonlijke spullen van de overledene.

Geen, ga zo door !

H.J. de Waal

Woningontruiming en bezemreiniging na overlijden bewoner.

Vriendelijk, behulpzaam, vertrouwd.