Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Carl Herber

Ik heb Wovia leren kennen als een accuraat bedrijf wat voor een nette prijs je veel werk uit handen neemt.

Beleefd en kundig personeel.
Doen echt hun best om de woning conform afspraak achter te laten.
Beleefd en kundig personeel.
Doen echt hun best om de woning conform afspraak achter te laten.
Netjes bezemschoon en een vochtige doek door de keukenkastjes en over aanrecht en vensterbanken.

Geen verbeterpunten, ben zeer positief.

M. den Ambtman

Het is voor ons de 2de keer dat wij te maken hadden met Wovia. Vanuit de goede ervaringen de 1ste keer, weer gebruik gemaakt van de diensten. Een zeer prettige samenwerking.

* goede communicatie, * zeer goede prijs/ kwaliteitsverhouding, * zich houden aan afspraken, * woning wordt tip top, schoon opgeleverd, * bij aanvraag offerte, direct tijd op korte termijn, *... * goede communicatie, * zeer goede prijs/ kwaliteitsverhouding, * zich houden aan afspraken, * woning wordt tip top, schoon opgeleverd, * bij aanvraag offerte, direct tijd op korte termijn, * vertrouwde indruk.

Niet, alleen maar complimenten!

M. de Winter

In e 1e instantie totaal geen ervaring met bedrijven inzake opbod-ontruiming. Ik ontdekte Wovia via google, de site van Wovia kwam direct oprecht binnen, de recensies waren ook ok. In dit geval op... In e 1e instantie totaal geen ervaring met bedrijven inzake opbod-ontruiming. Ik ontdekte Wovia via google, de site van Wovia kwam direct oprecht binnen, de recensies waren ook ok. In dit geval op zondag een offerte opgevraagd en kreeg dezelfde dag antwoord. N.a.v. aanvraag offerte, afspraak gemaakt, na het bekijken van het huis, was ik overtuigd . Met dit bedrijf zou het leeghalen van het huis goed komen en dat binnen 1 dag.

wat wordt afgesproken wordt ook daadwerkelijk gedaan. Tevens geven zij aan wat wel of misschien niet kan. en wat zij gaan doen met de inboedel etc.

P.C.Barnard

Vriendelijk, en adequaat

Het begrip voor je situatie

G.Roumans

Heldere afspraken met dito offerte.

Het ontruimen van de kamer in het zorgcentrum is op uitstekende en nette wijze uitgevoerd.

Geen.

TGA Woertman

Prima zowel communicatie als uitvoering

Doelgerichtheid, nakomen van afspraken.

Offerte was wat rommelig, doorhalingen en kleurverschil moesten de keuze in de verschillende opties weergeven.

Sylvia Cox Ravelijn

Wovia heeft me snel en vakkundig geholpen met het leegruimen van het kantoor van Stichting Ravelijn. Er werden duidelijke afspraken gemaakt over de planning, en op het afgesproken tijdstip waren de... Wovia heeft me snel en vakkundig geholpen met het leegruimen van het kantoor van Stichting Ravelijn. Er werden duidelijke afspraken gemaakt over de planning, en op het afgesproken tijdstip waren de mannen van Wovia aanwezig om het hele pand leeg te ruimen. Dit ging snel in een prettige onderlinge sfeer.

Goede werksfeer, harde werkers, en toen ik vroeg of ze mij wilde helpen met het weghalen van de bestickering op het raam was dit ook geen probleem.

O. Den Teuling

Prettige mensen, ontruiming geheel volgens offerte en naar verwachting. Erg fijn dat wij deze taak met een gerust hart uit handen hebben kunnen geven.

Ja zeer bekwaam en prettig personeel.

N.v.t.

Notaris Unie

Heldere communicatie, snelle actie

Erven Willy Elshout

Uitstekend. Redelijke condities in voorgesprek.
Efficient in de uitvoering.
Huis in goede conditie opgeleverd
Duidelijk in documenten.

Waardeer ook inschakelen Kringloop en te werk stelling mensen met enige afstand van arbeidsmarkt.

Kleine punten (enige handdoekhangertjes vergeten)