Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

M. Kok

M et Wovia Woningonrtuiming heb ik een zeer goede ervaring gehad. Ik zou dit bedrijf dan ook zeer beslist aanraden.
De heer Hesselink denkt met je mee, geeft goede adviezen en ze werken...
De heer Hesselink denkt met je mee, geeft goede adviezen en ze werken keurig netjes. Niets dan lof.
Wat ik erg prettig vond is, dat de heer Hesselink tijdens het opruimen in kasten keek of die werkelijk helemaal leeg waren.
Daardoor kwam mijn "trouwfotoalbum" te voorschijn. Deze lag onder in een hutkoffer. Ik had het zelf niet gezien. Ik was zo blij dat hij het album gevonden had. Dit geeft aan hoe precies er gewerkt wordt. Zijn medewerkers werken ook keurig en alles wordt nog eens aangeveegd en gezogen. Ik zou Wovia Woningontruiming dan ook zeker, indien nodig, bij familie en vrienden aanraden.

Dat er heel nauwkeurig gewerkt wordt, Er wordt niet zo maar iets weggegooid.

Neen.

C.J. van Til

Goede ervaring

Misschien geen opvallend punt maar ik wil graag even doorgeven, dat de verhuurder die 02-03 zoals gebruikelijk bij
de oplevering was zei dat het appartement er keurig uitzag. Dat compliment...
de oplevering was zei dat het appartement er keurig uitzag. Dat compliment wil ik graag aan u doorgeven zeker aan
uw werknemers die het "klusje" hebben geklaard.
Met vriendelijke groet, Tineke van Til

U hebt het prima gedaan.

J.Fraza

Zeer goed

snelle en prettige afhandeling en ontruiming waar niets op aan de merken is; bij de eindinspectie door de verhuurder hoeft de heer Vroegop niet aanwezig te zijn.

Kasper Walet

Ik heb een zeer positieve ervaring met Wovia. De communicatie is uiterst snel en ter zake en ze hebben op korte termijn precies volgens afspraak het huis ontruimd en alles keurig netjes... Ik heb een zeer positieve ervaring met Wovia. De communicatie is uiterst snel en ter zake en ze hebben op korte termijn precies volgens afspraak het huis ontruimd en alles keurig netjes achtergelaten. Een absolute aanrader.

Communicatie, snelheid, afspraken nakomen.

Mw. Versteegen

Wovia heeft een duidelijke website. Het gesprek voor het maken van de offerte verliep vriendelijk en duidelijk. De offerte is meteen gemaakt. Het uitvoerende personeel is vriendelijk en secuur. De... Wovia heeft een duidelijke website. Het gesprek voor het maken van de offerte verliep vriendelijk en duidelijk. De offerte is meteen gemaakt. Het uitvoerende personeel is vriendelijk en secuur. De woning is bezemschoon, keurig opgeleverd. Kortom Wovia is aan te raden.

Duidelijk advies. Verzorgde offerte. Men hield zich aan de afspraken.

Als men de woning verlaat, ikzelf was daar niet bij, dan is het misschien verstandig om nog even ramen en deuren te controleren. In mijn geval had men een raam op de slaapkamer open laten staan.

T. Boterman

Toen mijn moeder ruim 1½ jaar geleden was overleden had ik Hr. Hesselink gevraagd om de woning te ontruimen. Er werd een duidelijk en goede prijs afgesproken. De werkzaamheden zijn toen goed en... Toen mijn moeder ruim 1½ jaar geleden was overleden had ik Hr. Hesselink gevraagd om de woning te ontruimen. Er werd een duidelijk en goede prijs afgesproken. De werkzaamheden zijn toen goed en voorspoedig verlopen. De vloerbedekking was echter goed vastgeplakt. Hiervoor kwamen ze met een speciale machine naar de woning. De woning werd leeg, schoon en vloerbedekking vrij opgeleverd. De overdracht naar de verhuurder verliep heel voorspoedig. Dat had ik als heel prettig ervaren.

Onlangs is mijn schoonmoeder overleden. Wederom heb ik Hr Hesselink van Wovia gebeld voor de ontruiming. Ook het leeghalen van deze woning is goed en heel voorspoedig verlopen. Spullen worden mooi gescheiden voor de kringloop en afval. De mensen gaan respectvol met de spullen om. Ook nu werd de woning weer geheel schoon opgeleverd. De woonmakelaar gaf tijdens de sleuteloverdracht een complement hoe de woning werd opgeleverd. Wederom heb ik dit als heel prettig ervaren.

Voor de medewerkers is niets te veel, ze zijn open en heel vriendelijk. Op mijn verzoek om het witgoed naar mijn eigen huis te brengen was het geen probleem en het werd netjes op de plaats neer... Voor de medewerkers is niets te veel, ze zijn open en heel vriendelijk. Op mijn verzoek om het witgoed naar mijn eigen huis te brengen was het geen probleem en het werd netjes op de plaats neer gezet.
Als men persoonlijk spullen vonden, zoals bijvoorbeeld foto’s, sieraden en dergelijke dan werden die spullen direct aan ons afgegeven.

Ik heb geen verbeterpunten, Ik heb ook het maximale sterren gegeven omdat ik meer dan tevreden ben op de manier waarop het is afgehandeld.

R. van Roeden i.z. overlijden Dhr. A. Kuiper(Kampen)

Vaak staan wij er niet bij stil dat het ons kan overkomen. Een dierbare die overlijdt plotseling, geen verdere familie. Naast het emotionele verlies heb je te maken met vele bijkomende zaken. In... Vaak staan wij er niet bij stil dat het ons kan overkomen. Een dierbare die overlijdt plotseling, geen verdere familie. Naast het emotionele verlies heb je te maken met vele bijkomende zaken. In mijn geval bleek de woning volledig leeg opgeleverd te moeten worden binnen 1 maand. De woning stond vol en moest fors gereinigd worden. Weinig tijd vanwege eigen bedrijf en geen verdere familie meer. Via internet heb ik contact gezocht met Wovia, niet wetende wat ik kon verwachten. Bijzondere ervaring: begrip voor de situatie, respectvol, meelevend en duidelijke afspraken. Binnen een korte tijd heeft dit bedrijf mij uit de zorgen geholpen. Het resultaat was verbluffend: bijzonder schoon volledig ontruimt. Iets wat mede door de woningstichting werd bevestigd. Mijn dank is groot dat Wovia een deel van de zorgen heeft overgenomen. Ik beveel van harte Wovia aan in een toch al moeilijke tijd. Uw zorg is ook de zorg van Wovia tegen een acceptabele onkosten vergoeding.

Respect, meedenkend, eerlijk, helder, uitstekend resultaat en nazorg(achteraf contact opnemend over gedane zaken). Bijzonder bedrijf die in een dergelijke situatie U helpt!

Ga zo door op deze manier, DANK voor jullie hulp.

C.J.C. Vlaardingerbroek

Goede ervaring met uitstekend communicerende ondernemer.

Snel, direct en efficiënt

Hans Kampman

De woningontruiming is naar onze volle tevredenheid uitgevoerd door keurig personeel voor een redelijke vergoeding. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.