Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Ralph Huveneers

Wovia hesselink is erg professioneel ze voelen direct aan wat je wilt en adviseren of ondersteunen je bij dingen waar je niet aan denkt of vergeet. 2 dagen tijd huis tuin en schuur van mijn moeder... Wovia hesselink is erg professioneel ze voelen direct aan wat je wilt en adviseren of ondersteunen je bij dingen waar je niet aan denkt of vergeet. 2 dagen tijd huis tuin en schuur van mijn moeder ontruimd en gereed gemaakt voor oplevering aan de verhuurder, na inspectie was dan ook een fluitje van een cent. Compliment van de inspecteur dat het strak schoon en volgens alle eisen opgeleverd was.

Communicatie en afspraken zijn erg goed, houden zich aan hun woord en zijn flexibel veel is mogelijk, enorme pluspunt een aanspreekpunt voor alle vragen en snel antwoord

A.J. Beekman-Olyslag

De samenwerking met Wovia heb ik als zeer prettig ervaren, zonder de dienstverlening van Wovia hadden wij het zeker niet gered!

De sociale betrokkenheid.

nee!

Margreet Florijn

Vakkundig uitgevoerde opdracht. Met elkaar beslissend wat de beste manier is voor het uitvoeren van de opdracht. Makkelijk te vinden op internet. Informatie op de website sluit aan bij de uitvoering... Vakkundig uitgevoerde opdracht. Met elkaar beslissend wat de beste manier is voor het uitvoeren van de opdracht. Makkelijk te vinden op internet. Informatie op de website sluit aan bij de uitvoering van de opdracht in de praktijk. Nette medewerkers.
Top bedrijf

De snelheid van de opdracht uitvoeren. Het communiceren van de opdracht. Het beschrijven van al de aandachtspunten waarmee rekening gehouden moet worden bij de ontruiming en de uitvoering daarvan.... De snelheid van de opdracht uitvoeren. Het communiceren van de opdracht. Het beschrijven van al de aandachtspunten waarmee rekening gehouden moet worden bij de ontruiming en de uitvoering daarvan.
Het meedenken om afspraken te maken op een tijdstip dat beiden schikt. Voor ons betekende dat een afspraak in de avond.

Geen één. Ik ben een zeer tevreden klant.

van Duin

UItstekend

Zeer plezierige communicatie

neen

Willemse

Wovia Vroegop heeft mijn moeder op een zeer professoinele manier verhuisd en haar oude appartement leeg en schoon gemaakt. Bedankt daarvoor. Ook mijn complimenten voor de jongens.

Met zorg en aandacht verhuisd. Oude appartement netjes opgeleverd. Vriendelijke jongens op de werkvloer. Scherpe prijs.

pesman

Uitstekend

betrokken en deskundig en betrouwbaar in de gedane toezeggingen.

v.d.Velden

Heel professioneel

P.Jongman-Wulfsen

We waren erg tevreden over de samenwerking tijdens de 1ste verhuizing van onze moeder.
Ook de 2e verhuizing is vlot verlopen.

B. Veenboer

Prima en zeer snelle afhandeling, (eengezins)woning was binnen een dag ontruimd en netjes opleverklaar gemaakt voor de woningbouwvereniging.

Snelheid waarmee de afspraak gemaakt kon worden en punctualiteit.

Paar kleine gaatjes vergeten te vullen, maar dat is ook het enige.

A.v.d.Velden

Was uit heel goed