Offerte
Nazorg
Communicatie

Mevrouw A.M. Visser-Mekke

Snel Vriendelijk en Accuraat

Eerlijk en deskundig advies nette oplevering vriendelijke medewerkers

Ilona Lekahena

Het contact met Wovia Woningontruiming was prettig, duidelijk en direct. Tijdens de woningbezichtiging kreeg ik veel tips en werd duidelijk hoe Wovia te werk gaat. De offerte was overzichtelijk en... Het contact met Wovia Woningontruiming was prettig, duidelijk en direct. Tijdens de woningbezichtiging kreeg ik veel tips en werd duidelijk hoe Wovia te werk gaat. De offerte was overzichtelijk en vragen werden direct beantwoord. De ontruiming zelf is op een goede en vakkundige manier uitgevoerd.

Voor de woningbezichtiging werd ruim de tijd genomen en de tips die ik kreeg, waren zeer welkom.

In de tuin was hier en daar wat afval blijven liggen. Een tip om ook hier aan het eind nog een keer alles na te lopen.

Th. van Montfoort

Wovia Woningontruiming is een topbedrijf! Heel flexibel, buitengewoon klantgericht en de afspraken worden zorgvuldig nagekomen.

Klantgerichtheid en service!

Shomer Beschermingsbewind

Het gehele proces is professioneel en geheel volgens afspraak verlopen. Wij zullen, wanneer nodig, zeker weer gebruik maken van hun diensten.

Heldere communicatie en professionele aanpak.

Tonnon

Een erg goede ervaring van het moment van het maken van een afspraak om de opdracht te bespreken tot einde van het project

Netjes, beleefd en kwam elke afspraak na

geen enkele verbeterpunten

R.H. de Muinck Keizer

GOED

Snelle service. Prettig personeel. Netjes achtergelaten.

Is besproken en naar tevredenheid afgehandeld.

E.V. Hueting

Prettige werkwijze: kennismaking, zorgvuldige uitvoering en prima nazorg.

Communicatief.

Nee.

W. Cranen

Wovia heeft ons goed geholpen. En met 'goed' bedoel ik: zakelijk, menselijk en met de nodige kwaliteit van de ontruiming.

Harde werkers, enthousiasme en deskundigheid.

Ik zou blij zijn als alle bedrijven deze kwaliteit zouden leveren.

van leeuwen

Eerste contact verliep prettig en en er werd snel en duidelijke afspraken gemaakt. e.e. werd vervolgens volgens plan uitgevoerd.

prettige communicatie, snelle afwikkeling en zorgvuldig handelen.

A.L.Strikwerda

Uitstekende communicatie, goed overleg, het verrichte werk is uitstekend

Zeer prettige communicatie