L.busink

Zeer net en vlot geholpen. En netjes af gehandeld.

Rap

Onverwacht snel, vriendelijk, goede verstaanbare telefoonstem, gemotiveerd.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Soms kan het snel gaan ;-) fijn dat alles soepel is verlopen.

Robbert

Na initieel goed contact en een snelle deal, ontstaat een treurspel in drie delen. Normale gesprekken met de kopende partij zijn onmogelijk en het bedrijf lijkt eerder geïrriteerd als geïnteresseerd... Na initieel goed contact en een snelle deal, ontstaat een treurspel in drie delen. Normale gesprekken met de kopende partij zijn onmogelijk en het bedrijf lijkt eerder geïrriteerd als geïnteresseerd in de koop van een auto. Een korte internetrecherche leert dat het talloze klachten regent bij dit bedrijf variërend van oplichting, tot fraude en bedreiging. Er staan meerdere reviews van klanten van Wijverkopenuwautowel tussen met soortgelijke ervaringen. Het bedrijf vecht discussies blijkbaar graag uit over Google, waarbij klanten met naam, bedrijf en gegevens genoemd worden. Het past bij het “professionele” beeld dat ik reeds had. Er volgt opnieuw contact met Wijverkopenuwautowel met deze constateringen en de wens met dit bedrijf geen zaken te doen. Volgens de medewerker is dit een geweldig bedrijf en heeft ieder bedrijf binnen de Autowereld soortgelijke communicatieve vaardigheden en reviews. Ik ken dat soort bedrijven niet. Op de vraag schriftelijk te bevestigen dat Wijverkopenuwautowel de verantwoording draagt voor betaling, vrijwaring en verzekering tijdens proefritten, volgt de bevestiging dat betaling en vrijwaring gegarandeerd worden door Wijverkopenuwautowe.nl - de proefrit wordt niet meer genoemd. Of de bedrijfsnaam bewust of onbewust verkeerd wordt geschreven is me onduidelijk. Het voorstel de autoverkoop desnoods voor de deur bij Wijverkopenuwautowel plaats te laten vinden, vindt bij de medewerker ook geen voet. Ik besluit mijn auto hier niet meer te verkopen, waarna het gesprek verder gaat over contractbreuk, 15% kosten en incassomaatregelen. Een absolute farce. Wees gewaarschuwd voor u zaken doet met Wijverkopenuwautowel.nl

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

We vinden het ontzettend vervelend dat uw initiële verkoop zo is verlopen. Zeker niet zoals we het bedoeld hebben en ook niet zoals het had moeten gaan voor u. Wij hebben u inmiddels meerdere keren... We vinden het ontzettend vervelend dat uw initiële verkoop zo is verlopen. Zeker niet zoals we het bedoeld hebben en ook niet zoals het had moeten gaan voor u. Wij hebben u inmiddels meerdere keren gebeld, maar krijgen u helaas niet meer te pakken. We hadden graag het een en ander nog toegelicht en vooral uw verhaal nogmaals willen horen. We betreuren dat u een vervelende ervaring heeft gehad met ons bedrijf.

E. Braakhekke

Ik ben goed en snel geholpen, contact verliep soepel, vriendelijke benadering, duidelijke koopovereenkomst.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Goed om te horen dat alles goed en snel is verlopen voor u

ASMH Cars

Snelle en professionele communicatie. Nette en vlotte afwikkeling van de gehele transactie.

M.vd Beuken

Ik ben zeer tevreden over de verkoop van mijn auto via 'Wijverkopenuautowel.nl" door de goede en adequate bemiddeling. Via hun grote netwerk ging het erg snel. De aandacht is persoonlijk en... Ik ben zeer tevreden over de verkoop van mijn auto via 'Wijverkopenuautowel.nl" door de goede en adequate bemiddeling. Via hun grote netwerk ging het erg snel. De aandacht is persoonlijk en betrouwbaar.Ik zou het zeer aanbevelen.

Kees Gebraad

Keurig aan de telefoon niet opdringerig . En goed mee te onderhandelen.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wat fijn dat het allemaal zo soepel is verlopen, precies zoals wij het bedoeld hebben.

VDS

Onze auto verkocht in verband met het verkrijgen van een lease auto. Omdat auto bedrijven niet happig zijn op een auto die je inlevert en er niks voor terug neemt, meerdere biedingen gehad, maar... Onze auto verkocht in verband met het verkrijgen van een lease auto. Omdat auto bedrijven niet happig zijn op een auto die je inlevert en er niks voor terug neemt, meerdere biedingen gehad, maar wijverkopenuwautowel.nl kwam daar het beste uit. Vriendelijk contact gehad met de verkoopmedewerker Rutger en hij heeft ons van A tot Z geholpen. Snel in contact gekomen met Autoborg Stellingwerf en dit contact verliep ook vlekkeloos. Snel tot een deal en afhaal afspraak gekomen en alle afspraken zoals die op papier stonden zijn nagekomen.

Al met al zeer tevreden over het hele proces.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het resultaat. Veel veilige kilometers gewenst met uw nieuwe lease auto.

J Eitens

Alles snel en professioneel keurig afgegehandeld.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wat fijn om te horen dat u niet alleen snel geholpen bent maar ook een professionele aanpak heeft ervaren. Precies zoals wij onze dienstverlening bedoeld hebben.