Kooyi

Prima, vriendelijke

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn om te horen dat alles prima en vriendelijk is verlopen. Uiteraard staat ons team een volgende keer weer graag voor u klaar

Valk

Via mail en telefoon snelle reactie, goed geregeld

Marcel

Zeer vriendelijke en professionele benadering.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat alles zeer vriendelijk en professioneel verlopen is.

Adriaan

Snel, vriendelijk en oprechte bemiddeling gedaan!

J.glotzbach

Prettig en snel

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat alles verlopen is zoals wij dit bedacht hebben, namelijk prettig en snel. Uiteraard staan wij een volgende keer weer graag voor u klaar om u te helpen met een succesvolle verkoop.

Pieter

Waardeloos auto netjes beschreven komen ze hem ophalen bieden ze ineens een stuk lager bedrag.
Je krijgt mooie praatjes aan de telefoon maar komt niets van terecht.
Je kan je auto beter...
Je krijgt mooie praatjes aan de telefoon maar komt niets van terecht.
Je kan je auto beter via marktplaats verkopen

Beste Pieter,
Beste Pieter,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat het ophaalproces niet verliep zoals u had verwacht en dat er uiteindelijk een lagere prijs werd geboden dan afgesproken. Het beeld dat u hier echter schetst klopt niet helemaal. U heeft zeker de auto netjes beschreven, maar ook zaken niet vermeldt die voor de opkoper wel van wezenlijk belang waren. Het is van cruciaal belang om ervoor te zorgen dat de auto in de staat verkeert zoals beschreven voordat deze wordt opgehaald. Anders kan het voorkomen dat de uiteindelijke prijs lager uitvalt dan verwacht. Dit was bij u helaas het geval, omdat de kosten voor de opkoper hierdoor flink zouden oplopen.
Uiteraard betreuren wij dit, maar op zo'n moment staan wij met de rug tegen de muur en kunnen wij niets betekenen en geen prijs garanderen. De auto is immers anders dan dat deze aangeboden werd en waarvoor de koper deze gekocht heeft. Mocht u nog behoefte voelen om met ons in gesprek te gaan dan staan wij daar natuurlijk altijd voor open.
Team van Wijverkopenuwautowel.nl.

Paul B

Goed geregeld; prettig contact

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Mooi dat alles soepel is verlopen en goed geregeld is voor u. Een volgende keer staan wij uiteraard weer graag voor u klaar :)

Kester

Prettige en persoonlijke manier van zaken doen

J, Geelen

Zeer goed persoonlijk contact, netjes, komen afspraken na, snel, kennis van zaken

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn om te horen dat u onze dienstverlening precies zo heeft ervaren zoals wij deze bedoeld hebben!

Alisa

Snelle verkoop en goede prijs. Maar let op, wanneer de koper langskomt en toch wat vindt op je auto, bel wvkjaw. Had ik niet gedaan en ik was bang dat ik commissie moest betalen aan wvkjaw als ik de... Snelle verkoop en goede prijs. Maar let op, wanneer de koper langskomt en toch wat vindt op je auto, bel wvkjaw. Had ik niet gedaan en ik was bang dat ik commissie moest betalen aan wvkjaw als ik de verkoop niet door liet gaan omdat ik een klein deukje niet had opgegeven.
Daar mag wvkjaw meer informatie over mogen geven vooraf.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank voor uw review en aanbeveling Alisa. Het klopt dat wij altijd voor u klaar staan en dat wij zeker geen commissie vragen als u niet meer akkoord gaat. Zo werken wij niet en als de koper... Dank voor uw review en aanbeveling Alisa. Het klopt dat wij altijd voor u klaar staan en dat wij zeker geen commissie vragen als u niet meer akkoord gaat. Zo werken wij niet en als de koper onderhandelingen wil starten, dan nemen wij die graag van u over. Bij het doorlopen van het proces na verkoop nemen wij dit altijd mee, zodat u weet dat u ons altijd kunt bellen indien dit voorkomt. Vervelend om te horen dat dit bij u niet helemaal doorgekomen is en u dus op basis van uw eigen aanname de angst had om ons te bellen of de onderhandelingen te weigeren. Wellicht dat u een volgende keer weer via ons platform uw auto verkoopt en dan hopen wij dat u ons altijd belt als u vragen of opmerkingen heeft! Daar zijn wij namelijk voor.