Ten Haaf

Vriendelijk, behulpzaam, vakbekwaam

Sanou

Goed geholpen en vooral snel. Top

Dat je altijd kan bellen. Ook in het weekend savonds en ja ook op zondag.

Nu even niks

Sanou

Goed geholpen en vooral snel. Top

Dat je altijd kan bellen. Ook in het weekend savonds en ja ook op zondag.

Nu even niks

robin

Top!!! daadkrachtig,duidelijk, snelle reacties fijne samen werking. in mijn ogen een topper

behulpzaam duidelijk en direct en boven alles eerlijk waardoor de communicatie goed kan verlopen

in mijn ogen is er niks op aan te merken de heer keizer heeft mij meer als professioneel bij gestaan in mijn zaak en heeft een top prestatie geleverd

Geheel onterecht werd ik door het OM beschuldigd van medeplichtigheid aan het exploiteren van een weedplantage, da nwel het anderen in de gelegenheid stellen tot. Ook het stelen van stroom kreeg ik... Geheel onterecht werd ik door het OM beschuldigd van medeplichtigheid aan het exploiteren van een weedplantage, da nwel het anderen in de gelegenheid stellen tot. Ook het stelen van stroom kreeg ik op mijn bordje. Johan Keizer kon op korte termijn een deel van mijn eerste schrik wegnemen. In de rechtszaak vroeg uiteindelijk zelfs de Officier van Justitie om vrijspraak, dus was een uitgebreid pleidooi van Mr. Keizer niet nodig. Desondanks voelde ik mij op een professionele wijze gesteund.

E.Engelberts

Ik kan alleen zegen dat Mr:Keizer mij zeer goed heeft bijgestaan in de rechtzaak...en dat ik iedereen met zo'n wiet-strafzaak meester keizer kan aanbevelen....

Professioneel en duidelijkheid mbt te nemen stappen

Kennis, overtuigend overkomen