Dhr. keizer heeft mij zeer goed bijgestaan in een zaak waar ik mijn kans in eerste instantie heel moeilijk kon beoordelen. Dhr keizer heeft mijn kansen in deze zaak alleen maar vergroot. Top!

Duidelijke afspraken met elkaar.

Ik heb contact gehad met dhr. Keizer inzake een zaak waarin ik onterecht ben beschuldigd van het opzetten van een hennepkwekerij. Dhr Keizer heeft mij bijgestaan waardoor ik ben vrijgesproken.

Concreet en kort advies gekregen. Altijd bereid geweest bij vragen en onduidelijkheden. Werkt resultaatgericht en heeft mij goed geholpen. Hierdoor is het doel (vrijspraak) behaald. Was zeer tevreden

Nee

Peter weet t beter

Mijn ervaring met Johan de Keijzer is zeer goed te noemen, het begon met een zeer prettig intake gesprek, waarna het juiste advies voor het verhoor, alsmede dankzij Johan een goede strafdeal met de... Mijn ervaring met Johan de Keijzer is zeer goed te noemen, het begon met een zeer prettig intake gesprek, waarna het juiste advies voor het verhoor, alsmede dankzij Johan een goede strafdeal met de officier v Justitie. Als mens en advocaat is naar mijn inziens Johan bekwaam en integer te noemen, zo ook bleek tijdens het gehele traject ten kantore en bij de rechtbank, Johan komt zelfverzekerd over, hetgeen naar mijn mening de cliënt rust geeft en een vertrouwd gevoel geeft, waarvan akte!

Zie hiervoor, alles zeggend!

Geen verbeter en/of tips benodigd naar mijn inziens

Rick

Vanaf het eerste contact met Johan heb ik mijn verhaal kunnen doen en heeft hij degelijk geluisterd, goede , duidelijke voorstellen en advies gegeven .
Gedurende het traject heeft Johan mij...
Gedurende het traject heeft Johan mij keurig op de hoogte gehouden, iets wat ik zeer waardeer.
Het ontvangst op kantoor was hartelijk en openhartig.

Johan heeft kennis van zaken en die straalt hij ook uit.
Hij is zeer vriendelijk en duidelijk in zijn uitleg betreffende het te lopen proces.

Ik kan geen verbeterpunten bedenken, gewoon doorgaan zo.

Chendrik

Ik heb goed ervaring met keizer, mijn zaak is nog bezig maar des ondanks heeft keizer veel kwaliteit.

Ik heb goeie ervaring met keizer. Vooral omdat hij je eerlijk zeg hoe de stand van zaken zijn wat we wel kunnen doen wat we minder kunnen of minder kans op hebben enz.

Ik heb geen verbeter punten dan. Dat keizer vooral zo moet doorgaan met het eerlijk behandelen van zijn klanten.

Klaziena en gerko

Ik heb zeer goeie ervaring met dit bedrijf.

Alles is super goed kan niet beter

Geen verbeter punten of iets. Gewoon zo doorgaan

Top advocaat !

Reactie snelheid en behulpzaam.

Nee

Frank Melissant

Goede advocaat en reageert altijd als ik iets mail of app op korte termijn

De pleidooien zijn goed van Mr Keizer

Frank Melissant

Goede advocaat en reageert altijd als ik iets mail of app op korte termijn

De pleidooien zijn goed van Mr Keizer

Behalve dat ik teveel heb betaalt (achteraf gezien) voor de rest niks op aan te merken.