Regilio

De heer keizer is een zeer goede advocaat die zijn vak kent, goede voorbereiding voor de rechtzitting wat in de meeste gevallen ook belangrijk is, eerste instantie dacht ik dit word niks omdat ik... De heer keizer is een zeer goede advocaat die zijn vak kent, goede voorbereiding voor de rechtzitting wat in de meeste gevallen ook belangrijk is, eerste instantie dacht ik dit word niks omdat ik weinig contact had met mijn advocaat, maar na een gesprek net enkele dagen voor mijn rechtzitting stond ik versteld wat meneer keizer achter de schermen allemaal had gedaan, compleet dossier uitgewerkt en alle sterke punten duidelijk erin vermeld, zodat het op de rechtzitting vrij soepel verliep, wel jammer dat mijn eigen advocaat tijdens de zitting in het buitenland was, maar zelfs de vervangende advocaat die voor meneer keizer waarnam was zeer goed voorbereid en helemaal klaar gestoomd door meneer keizer zelf om de zitting bij te wonen, kortom is dit een vrij goede advocaten kantoor die met je meedenkt en je goed voorbereid voor de zitting, geef de heer keizer en zijn team 4,5 van de 5 sterren

- goede communicatie
- altijd bereikbaar
- snelle response
- een team die zeer zeker met je meedenkt

Geen, een zeer goed team dat zijn werk begrijpt en ook nog eens mee denkt

Kan dit bedrijf alleen positief aanraden... Mee denkend vooral de ervarenheid doet me goed..

Kennis en snel handelen

Kan niets negatiefs bedenken de prijs is het waard

Klaziena

Top bedrijf

Alles is top

Het bedrijf schakelde heel snel

Stelde me op gemak en was duidelijk

n.v.t

Ducheine ros

Contact was prettig en duidelijk

Contact was snel gelegd en halen echt alles eruit wat er in zit.

Nee

Gerko

Zeer Goed

Kennis van zaken

Parkeerplaats achter je kantoor

Mijn ervaring met dit bedrijf is meer dan goed

Kennis over het geen wat zij doen

Nee

Snelle en proffesionele bijstand. Mr. Keizer staat echt voor je klaar! Ik raad deze advocaat dan ook ten zeerste aan.

Snelle reactie. Persoonlijk. Geweldige achterban op kantoor. Grote juridische kennis.

Het bedrijf heeft me goed ondersteund.

Mr Keizer heeft me goed ondersteund