Cohen

Heel goed, zeer duidelijk, reeel, altijd contact mogelijk en snelle reactie.

Eerlijk over je kansen, communicatie altijd mogelijk

echt geen

willem plantenga

Zeer goed

zeggen wat je moet doen heel goed punt

heb ik niet

Top, vrijgesproken dus helemaal tevreden

snelle communicatie, duidelijk en direct

Maurice

Fijn bedrijf snelle actie

zijn goed op de hoogte van jou zaak en vergelijlkbare rechtszaken

Johan heeft mij bijgestaan in 1 zaak, gaf me vanaf het eerste contact vertrouwen dat hij de juiste keus was als advocaat. Weet precies hoe je spel moet spelen. Top.

Weet waar die over praat.
Goed contact.

Farouk

Bij het eerste contactmoment krijg je het gevoel dat je serieus genomen wordt. De professionaliteit van de heer Keizer naast zijn kennis en ervaring zijn dingen die een klant nodig heeft vandaag de... Bij het eerste contactmoment krijg je het gevoel dat je serieus genomen wordt. De professionaliteit van de heer Keizer naast zijn kennis en ervaring zijn dingen die een klant nodig heeft vandaag de dag. Ik kan niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben.

Mijn ervaring is dat alles binnen een open en duidelijke structuur liep.
Communicatie was helder en daardoor kom je snel tot een beeld hoe de zaken ervoor staan.
Als verdachte heb je...
Mijn ervaring is dat alles binnen een open en duidelijke structuur liep.
Als verdachte heb je tientallen vragen en onzekerheden. De onzekerheden kan dit kantoor niet weg nemen, maar elke vraag wordt wel beantwoord .
In de periode naar de strafzaak, wordt er veel van je verlangt, de verdediging ligt in uitvoering in de handen van de advocaat, ben je echter zelf verantwoordelijk met welke info hij aan het werk kan.
Zeker in dat traject heb je steun aan dit kantoor.

Communicatie , duidelijkheid, opgevraagde informatie

Eduard

Vriendelijk
Behulpzaam

En heeft een plan van aanpak

Geen. Helemaal tevreden!

Raymond

Mijn ervaring met Johan Keizer, is zeer prettig, zo niet super te noemen!
Meteen van het begin fantastisch geholpen, professioneel, vriendelijk.

De kwaliteit valt wel op te maken uit het feit dat Johan mijn zaak van een veroordeling van 16 weken celstraf heeft weten terug te brengen naar slechts twee maanden voorwaardelijk in hoger beroep!

Zeker niet, alles top!