Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Superleuke en effectieve training. Je kunt direct, concreet, met eigen materiaal aan de slag. Iets nieuws bouwen, of door met waar je al aan hebt zitten prutsen. Voor mij werkte de training ook... Superleuke en effectieve training. Je kunt direct, concreet, met eigen materiaal aan de slag. Iets nieuws bouwen, of door met waar je al aan hebt zitten prutsen. Voor mij werkte de training ook inspirerend en enthousiasmerend. Eerst was het een grote drempel om te gaan zitten voor die site, nu heb ik er zin in! Manuela's heerlijke no-nonsense aanpak werkt aanstekelijk.

Dolf Soeteman

Prima cursus. In 2 avonden veel geleerd. Website bouwen was hierna geen probleem! Duidelijke uitleg. Zaten in een kleine groep waardoor er veel ruimte was voor persoonlijke aandacht.

Eelco

Nadat ik een website in Wordpress gebouwd had heb ik de cursus bij Manuela gevolgd. Ik vond deze zeer informatief en persoonlijk. Manuela was goed voorbereid en zij kan heel motiverend vertellen en... Nadat ik een website in Wordpress gebouwd had heb ik de cursus bij Manuela gevolgd. Ik vond deze zeer informatief en persoonlijk. Manuela was goed voorbereid en zij kan heel motiverend vertellen en uitleggen. Alle theorie werd meteen in de praktijk getest. Manuela deelt haar kennis met je. Een aanrader!

Ik heb een twee middaagse training webbouwen met Wordpress gevolgd bij Weblish. 'k Ben zeer content. Het cursusmateriaal to the point en compleet. In een kleine groep werden we door de basis geleid... Ik heb een twee middaagse training webbouwen met Wordpress gevolgd bij Weblish. 'k Ben zeer content. Het cursusmateriaal to the point en compleet. In een kleine groep werden we door de basis geleid en konden in de tweede middag al met een zelf gekozen theme aan de slag met het maken van een eigen website.
Manuela Prooijen begeleidt de cursisten met veel geduld (niet iedereen is even ervaren met CMS-systemen en internet). Daarnaast geeft zij veel waardevolle tips over sites waar je bijvoorbeeld je site op responsiviteit kunt testen of waar je gratis beelden kunt bewerken. De nazorg is subliem. Je kunt tot een paar weken na de cursus nog contact opnemen voor hulp bij het verder brengen en uitbreiden van je site. Echt Top!

Ik heb vandaag de tweede en laatste cursusdag gehad, en vind t jammer dat het nu al klaar is, het begint net echt leuk te worden.. maar "nazorg"is goed geregeld en volop aangeboden, en dat maakt me... Ik heb vandaag de tweede en laatste cursusdag gehad, en vind t jammer dat het nu al klaar is, het begint net echt leuk te worden.. maar "nazorg"is goed geregeld en volop aangeboden, en dat maakt me helemaal tevreden.De cursus is precies hoe die omschreven is, duidelijk uitleg, gezellige sfeer, fijne locatie, goede materialen en een docente die weet waar ze het over heeft. Ik ga vol zelf vertrouwen aan de slag nu, ik zou deze Weblish en haar aanbod, zeker aanbevelen aan iedereen die verder met zijn of haar website aan de slag wil.

Thiske

Ik ben erg enthousiast over de cursus websites bouwen met Wordpress bij Weblish. Ik heb veel geleerd in een korte tijd. Ook was er ruimte om eigen vragen in te brengen. De hulp die ik achteraf kreeg... Ik ben erg enthousiast over de cursus websites bouwen met Wordpress bij Weblish. Ik heb veel geleerd in een korte tijd. Ook was er ruimte om eigen vragen in te brengen. De hulp die ik achteraf kreeg en nog krijg is vooral erg fijn. Ik zou deze training aan iedereen aanbevelen die net even een opstapje nodig heeft om aan de slag te gaan met Wordpress!