Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Jan van Hees

Een uitstekende cursus voor de beginnende ZZP-er in twee delen met 1 week ertussen. Je leert niet alleen de basis principes van wordpress, maar ook alles over beveiliging en zoek optimalisatie. Een uitstekende cursus voor de beginnende ZZP-er in twee delen met 1 week ertussen. Je leert niet alleen de basis principes van wordpress, maar ook alles over beveiliging en zoek optimalisatie.

Je hebt een week de tijd om alvast een opzetje te maken voor je website en dat wordt in het tweede deel besproken. Verder nog 1 maand nazorg en wanneer je wilt nog aanvullend web en koffie sessie.

Manuela legt heel goed uit en geeft iedereen persoonlijke ondersteuning en aandacht.

Ze is enthousiast en ervaren.

Samen met de CEO van mijn stichting gedaan. Die was eerst wat afwachtend, maar nu, na de cursus van Manuela ook super enthousiast.

Ik ga ook zeker gebruik maken van de nazorg en de web en koffie ochtenden waar je ook weer andere zzp-ers ontmoet.

Ook de cursus ruimte en de werkplek in de Pionier in Utrecht, is qua prijs prestatie ligging geweldig te noemen.

Willemijn Vismans

Zeer motiverende cursus, gestructureerde uitleg en opbouw, goed tempo en heel verzorgd. Ook veel extra toepassingen. Manuela bezit een schat aan kennis, is enthousiast en heeft veel geduld! De... Zeer motiverende cursus, gestructureerde uitleg en opbouw, goed tempo en heel verzorgd. Ook veel extra toepassingen. Manuela bezit een schat aan kennis, is enthousiast en heeft veel geduld! De locatie 'De Pioneer' is een verrassende plek!

JAN VAN DER EIJK

Duidelijke uitleg, inhoudelijk okee, gezien de cursuslengte voldoende niveau binnen dit tijdsbestek, heb zelf behoefte aan meer diepgang. Het zou niet verkeerd zijn de cursus langer te maken zodat... Duidelijke uitleg, inhoudelijk okee, gezien de cursuslengte voldoende niveau binnen dit tijdsbestek, heb zelf behoefte aan meer diepgang. Het zou niet verkeerd zijn de cursus langer te maken zodat het completer kan zijn en meer ervaring opgedaan kan worden.prettige sfeer en prima cursusruimte, perfecte lokatie

Sarah Vreeburg

De workshop Web&Coffee was een leerzame ervaring. Er was veel gelegenheid om te oefenen. Aan de hand van een vragenlijst over je website peilde je vooraf je kennis over Wordpress.
De trainer...
De trainer had veel kennis en goede tips bij het werken met Wordpress.

Marné van Veenendaal

In de Pionier een workshop gevolgd bij Weblish. Wat ik zo prettig vond is dat je aan de hand van punten direct weet waar je staat met je website en na een paar eenvoudige ingrepen direct verbetering... In de Pionier een workshop gevolgd bij Weblish. Wat ik zo prettig vond is dat je aan de hand van punten direct weet waar je staat met je website en na een paar eenvoudige ingrepen direct verbetering ziet, in dit geval over de laadsnelheid van je site.

Astrid Oostveen

Heel waardevol voor iedereen die al (voorzichtig) met wordpress werkt. Zo'n uitwisseling olv een deskundige is dan precies wat je nodig hebt. Manuela pakt het goed thematisch aan en geeft documenten... Heel waardevol voor iedereen die al (voorzichtig) met wordpress werkt. Zo'n uitwisseling olv een deskundige is dan precies wat je nodig hebt. Manuela pakt het goed thematisch aan en geeft documenten mee om thuis mee verder te gaan. en dat voor geen geld!

Marco van den Doel

Een goede begeleiding en erg toegankelijk. Goede uitleg van de tools die je meteen kunt gebruiken en waar je direct het effect van ziet. Een goede training, handig voor zowel ervaren gebruikers als... Een goede begeleiding en erg toegankelijk. Goede uitleg van de tools die je meteen kunt gebruiken en waar je direct het effect van ziet. Een goede training, handig voor zowel ervaren gebruikers als voor beginners.

Denice van Appeldoorn

De web & Coffee was afgelopen dinsdag heel erg inspirerend. Werken aan je pitch en een goed verhaal neerzetten blijft moeilijk. Manuela had een zeer praktisch en bruikbaar format waardoor ik mijn... De web & Coffee was afgelopen dinsdag heel erg inspirerend. Werken aan je pitch en een goed verhaal neerzetten blijft moeilijk. Manuela had een zeer praktisch en bruikbaar format waardoor ik mijn pitch sterk kon neerzetten. De creatieve tips om te filmen zijn me ook heel erg bij gebleven. Geslaagde ochtend, met als eind resultaat een filmpje voor op me social media.

✪ Tanja Smorenburg ✪

De trainers delen op een toegankelijke manier hun kennis en kunde over internet en online marketing. Ze geven je heel handige tips over je Wordpress site. Bijvoorbeeld hoe je de veiligheid van je... De trainers delen op een toegankelijke manier hun kennis en kunde over internet en online marketing. Ze geven je heel handige tips over je Wordpress site. Bijvoorbeeld hoe je de veiligheid van je site kunt verbeteren of je zelf je site beter vindbaar kunt maken. Een aanrader voor iedereen die serieus met haar site aan de gang wil!

M. Bali

In één woord,...TOP!
In één woord,...TOP!
Ik heb er erg veel van op kunnen steken. Onze site is aan de hand van de tips die ik tijdens de Web & Coffee heb gehad hier en daar tekstueel aangepast en voila... Na nog geen 3 weken staan we op de eerste Google pagina en Youtube pagina! Zie onze website www.amirachildren.nl op zoekopdracht Gastouderbureau Utrecht.
Erg leerzaam en zeer aan te raden.

De eerst volgende Web & Coffee ben ik aanwezig.