Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Flox den Hartog Jager - Malten

Kleine groep, helder en duidelijk verhaal, stevige handvatten gekregen om over marketing van mijn site na te denken en inderdaad nog die zelfde avond aan het eind in een half uurtje een filmpje op... Kleine groep, helder en duidelijk verhaal, stevige handvatten gekregen om over marketing van mijn site na te denken en inderdaad nog die zelfde avond aan het eind in een half uurtje een filmpje op youtube online. Geweldig weer! Ik ben fan.

Marten Nube

De Workshops van Manuela zijn voor mij een prima manier om kennis te maken met nieuwe tools en werkwijzen. Daarbij weet ze je direct enthousiast te maken. De kleinschalige aanpak werkt in de... De Workshops van Manuela zijn voor mij een prima manier om kennis te maken met nieuwe tools en werkwijzen. Daarbij weet ze je direct enthousiast te maken. De kleinschalige aanpak werkt in de praktijk ook heel prettig.

P. Meijer-van Gilst

Met de deskundige hulp van Manuela in korte tijd een eigen website kunnen maken en binnen 3 weken "live" gegaan. Echt geweldig! Manuela heeft een schat aan ervaring en kennis die zij zeer gul... Met de deskundige hulp van Manuela in korte tijd een eigen website kunnen maken en binnen 3 weken "live" gegaan. Echt geweldig! Manuela heeft een schat aan ervaring en kennis die zij zeer gul tijdens de cursus deelt.

Annelies Kool

Een zeer nuttige morgen doorgebracht bij de Web&Coffee workshop van Manuela.(Weblish)
Heb een hoop ideeën opgedaan om mijn website te verbeteren. Fijn dat je deze bijeenkomsten zonder je ergens aan te binden kunt bijwonen en ook eerst kan bepalen of het onderwerp je wel interesseert. Manuele staat ook erg open voor je vragen en komt met praktische tips.

Marten Nube

Ik kan de Workshop Web&Coffee van harte aanbevelen voor iedereen die 'iets met klanten heeft'. Ook al denk je het allemaal te weten, er zijn altijd punten die beter kunnen en daar kom je op deze... Ik kan de Workshop Web&Coffee van harte aanbevelen voor iedereen die 'iets met klanten heeft'. Ook al denk je het allemaal te weten, er zijn altijd punten die beter kunnen en daar kom je op deze manier achter. Zelf gebruik ik (nog) geen WordPress, maar ik heb toch heel wat opgestoken in die paar uurtjes.

Door van der Wiele

Manuela heeft haar hart gevolgd en dat merk je. Ze maakt lichte kost van lastige materie. En ze vind het leuk om je als kleine zelfstandige verder te helpen met kleine, goedkope ingrepen. Ik heb aan... Manuela heeft haar hart gevolgd en dat merk je. Ze maakt lichte kost van lastige materie. En ze vind het leuk om je als kleine zelfstandige verder te helpen met kleine, goedkope ingrepen. Ik heb aan haar lippen gehangen, want ze is een goudmijn aan tips.

Margreet Botter

Wordpress leek mij vooraf als leren zwemmen; zoiets dat je niet in een dag leert. Maar Manuela, jij overwon binnen een kwartier mijn koudwatervrees en zorgde ervoor dat ik na één ochtend les al... Wordpress leek mij vooraf als leren zwemmen; zoiets dat je niet in een dag leert. Maar Manuela, jij overwon binnen een kwartier mijn koudwatervrees en zorgde ervoor dat ik na één ochtend les al zonder bandjes kon zwemmen! Ongelooflijk! Door jouw enthousiasme, werd ik enthousiast en heb ik binnen een maand waarschijnlijk al m'n zelfgebouwde website/blog zinzoeking.nl klaar. Heel erg dank! Ik kom bij je terug!

Bruin

Mijn ervaring met de cursus Wordpress website in 1 dag was heel goed. Er waren in totaal 4 deelnemers zodat iedereen genoeg aandacht kreeg en vragen kon stellen. Ik heb heel veel geleerd over... Mijn ervaring met de cursus Wordpress website in 1 dag was heel goed. Er waren in totaal 4 deelnemers zodat iedereen genoeg aandacht kreeg en vragen kon stellen. Ik heb heel veel geleerd over Wordpress en veel handige tips gekregen. De begeleiding was ook zeer goed: Manuela legt duidelijk uit en is heel geduldig. Ook kregen we een uitgebreide handleiding mee naar huis waarin alles nog eens staat uitgelegd, heel handig! Daarnaast mogen we Manuela nog mailen met vragen als we er niet uitkomen. Hierop antwoordt ze heel snel en geeft via de email hele duidelijke uitleg. Het enige verbeterpuntje wat ik kan bedenken is dat er op warme dagen wel een ventilator in de ruimte kan staan. Maar dat heeft natuurlijk niks met de inhoud van de cursus te maken. Kortom: echt een aanrader voor beginners die willen leren werken met WordPress!

Liesbeth Boon

Heb na de basiscursus Wordpress een Web&Coffee bezocht. Weer veel tips gekregen en ook van de vragen van anderen steek je veel op. Er volgen dus zeker meer Web&Coffee ochtenden.

Rianne Bakker-Mansvelder

Wat is dat leuk een website maken! Dankzij de cursus van Manuela heb ik een website naar mijn zin en ga ik door, het smaakt naar meer! Bedankt, ik heb veel geleerd.