Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Moondream Professional Organizer

Heel veel geleerd in korte tijd, zeer goede begeleiding!

Lekker tempo, precies op maat.

Persoonlijke aandacht: top!

Gea Vermeulen/ProQure Pharma bv

Gezellige en leerzame workshop van Suzanne.
Duidelijke uitleg over hoe je SEO teksten kan schrijven.
Ik had niet gedacht dat ik het zelf zou kunnen leren.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Suzanne je had een goed tempo en duidelijke uitleg en vooral je persoonlijke begeleiding voor iedereen was super.

Een gezellige en inspirerende workshop. Uiteindelijk was ik de enige deelnemer dus super om zo één op één bezig te zijn.

Geen bijzonderheden.

Marja Avenhuis

Ik heb de boeiende Cursus WordPress voor Beginners gevolgd en ben razend enthousiast.
Een praktische cursus met oefenopdrachten en eigen inbreng van materiaal. Je krijgt van Manuela zoveel tips, trucs en handige sites. Bij Manuela voel ik me op me gemak, ze is zeer kundig, enthousiast en enorm gepassioneerd. Ook een lolletje op zijn tijd en natuurlijk genoten van de lekkere koeken en snoepjes :-).
Een aanrader!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Deskundigheid, praktisch, professioneel, veel tips en trucs. Een gezellige en gemoedelijke sfeer.

Vrouw Power - Daniëlle Molenaar

Ik ben echt enthousiast over de google training. Het is een nuttige maar vooral echt inhoudelijke training. Doordat je direct aan de slag gaat maar ook ruimte is voor je vragen kan je direct ook... Ik ben echt enthousiast over de google training. Het is een nuttige maar vooral echt inhoudelijke training. Doordat je direct aan de slag gaat maar ook ruimte is voor je vragen kan je direct ook resultaat behalen. Dit is wat deze training zo goed maakt. Veel trainingen zijn toch vaak eerst wat algemeen geklets maar dit is direct aan de slag, top!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterk: kennis Manuela, concreet, direct aan de slag.
Sterk: kennis Manuela, concreet, direct aan de slag.
Verbeterpunten/Tips: De uitstraling van Weblish vindt ik echt goed, daar zit een kracht, het zou ook gaaf zijn als je het lesmateriaal ook een Webslish look geeft, als je dat naar een hoger niveau tilt kan je ook echt meer vragen voor je trainingen.

LEEF Advocatenkantoor

Fantastische ervaring! Ik heb iets heel nieuws geleerd waarvan ik op voorhand niet had verwacht dat ik dit kon leren.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Manuela, je begeleiding is uitstekend! Goede tempo en helder/duidelijk.

Rubia Blok

Vond het leuk en leerzaam!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Er werd veel behandeld in korte tijd!

Salma

De training WebAssistant was heel erg leerzaam en leuk om te volgen.
Manuela is heel enthousiast en een leuk mens.

Echt een aanrader!!

wilfred vree

Persoonlijke aandacht
ruimte voor vragen
goede sfeer en locatie
veel geleerd, maar heb het idee dat dit nog maar het topje van de ijsberg is

Sterke punten, verbeterpunten of tips

introductie 1e les kan beter, door iets meer basisinformatie van wat we gaan doen. Meer uitleg van de grote lijnen, nu was het gelijk beetje in het diepe gegooid gevoel.
Mijn ervaring is dat...
Mijn ervaring is dat je veel zelf moet oefenen, dus soort praktijkles met begeleiding is misschien ook een goede optie, zodat je onder toezicht tegen problemen aanloopt. Dit thuis uitzoeken kost erg veel tijd en dan krijg je gauw het idee van laat maar zitten, terwijl het vaak een handigheidje of weetje is om verder te kunnen