Deskundigheid
Resultaat
Gesprekken
Tests en opdrachten
Communicatie

Ik ben super blij dat ik het traject aangegaan ben met verteld en provily. Ik heb er heel veel van geleerd en kan het meenemen voor de toekomst. Er is een mooi plan voor de toekomst uitgekomen waar... Ik ben super blij dat ik het traject aangegaan ben met verteld en provily. Ik heb er heel veel van geleerd en kan het meenemen voor de toekomst. Er is een mooi plan voor de toekomst uitgekomen waar ik heel blij mee ben. Ik vind het een leuk en leerzaam traject

Goed luisteren en kijken/inschatten wat ik nodig had en meedenken waardoor we samen bij het eindresultaat gekomen zijn wat ik super mooi vind en waar ik heel veel aan had.
Het is heel breed...
Het is heel breed geweest waardoor ik veel over mezelf te weten ben gekomen wat ik de rest van mijn leven mee kan nemen.

Hele goede begeleiding en fijne gesprekken gehad.

De persoonlijke gesprekken en aandacht die je krijgt. Er wordt goed naar je geluisterd en de tijd voor je genomen.

Ik ben zeer tevreden met de diensten die Verhoeks en Provily bieden. Nemen de tijd en luisteren naar wat je te zeggen hebt en waar je naar op zoek bent en leggen alles goed uit. Ik heb dankzij... Ik ben zeer tevreden met de diensten die Verhoeks en Provily bieden. Nemen de tijd en luisteren naar wat je te zeggen hebt en waar je naar op zoek bent en leggen alles goed uit. Ik heb dankzij Evelyn de juiste studie voor mij gevonden.

Ik vond mijn psycholoog heel professioneel. Ze luisterde actief en aandachtig. Zij gaf mij het gevoel dat ik centraal stond. Eerder had ik ook een coach maar die stelde zichzelf heel erg centraal in... Ik vond mijn psycholoog heel professioneel. Ze luisterde actief en aandachtig. Zij gaf mij het gevoel dat ik centraal stond. Eerder had ik ook een coach maar die stelde zichzelf heel erg centraal in de gesprekken. Joanne Verhoeks hield professionele afstand en dat vond ik heel goed. Mijn ervaring was zodanig goed dat ik graag een vervolgtraining zou willen doen bij Verhoeks & Provily. Ik weet niet of er een training is op het gebied van non-verbale communicatie.

Het zich goed in een ander kunnen verplaatsen.

Marinda

Fijne, open gesprekken gehad met Evelyne. Goed inzicht gekregen in mijn eigen kwaliteiten. Goed advies gekregen voor de toekomst.

- Open
- Hartelijk
- Vertrouwd
- Denken out of the box, wat heel verfrissend werkt.
- Open
- Hartelijk
- Vertrouwd
- Denken out of the box, wat heel verfrissend werkt.
- Persoonlijk vond ik het ook fijn dat Evelyne zelf met opleiding en jobs kwam die bij mij zouden kunnen passen. Duidelijke handvatten voor de toekomst.

Ik heb hier gelopen voor mijn faalangst, ik heb heel veel geleerd en heb er echt wat aan gehad. Ik vond het fijne gesprekken en heb het hele traject als zeer positief ervaren.

Betrokken, meelevend en begripvol
To the point en gericht op de persoon (niet ik maar wij)

Jari Oudshoorn

Erg fijn, goede hulp, niet alleen op gebied van opleidingen maar ook persoonlijk. De enige reden waarom ik het mensen niet zou aanbevelen is de prijs van het traject

Het vertrouwen in de gesprekken, de ruimte om vrij te zeggen en denken.

Ik heb een zeer goede ervaring gehad. Het was duidelijk wat je voor de volgende afspraak moest doen en tijdens de afspraken werd er goed naar mij geluisterd. Door middel van de opdrachten krijg je... Ik heb een zeer goede ervaring gehad. Het was duidelijk wat je voor de volgende afspraak moest doen en tijdens de afspraken werd er goed naar mij geluisterd. Door middel van de opdrachten krijg je een beter inzicht in wat je sterke en zwakke punten zijn, en leer je veel over je persoonlijkheid.

Er werd goed geluisterd naar wat ik wel en niet leuk vind. Tijdens de gesprekken werden de opdrachten uitgebreid besproken die ik gemaakt had, en kwam er een duidelijke conclusie uit.

In 1 woord gezegd gewoon super...ga zo door.. geweldig werk doen jullie..

Goede begeleiding... fijne sfeer.. wij zijn gewoon heel blij dat we dit gedaan hebben..

Fijne gesprekken en duidelijke tests!

Heel overzichtelijk de uitkomsten bespreken en duidelijk samenvatten.