Deskundigheid
Resultaat
Gesprekken
Tests en opdrachten
Communicatie

Ik kijk erg positief terug op het 'studiekeuzetraject'. Het heeft me een zekerheid en bevestiging gegeven dat ik in de goede richting aan het zoeken was en ook mijn persoonlijke vaardigheden laten... Ik kijk erg positief terug op het 'studiekeuzetraject'. Het heeft me een zekerheid en bevestiging gegeven dat ik in de goede richting aan het zoeken was en ook mijn persoonlijke vaardigheden laten inzien. De gesprekken met evelyne waren heel ontspannen en het heeft me echt geholpen bij mijn (toekomstige) studiekeuze.

Richelle Droogendijk

Zeker zou ik Verhoeks & Provily aanbevelen!
Allereerst het warme ontvangst en de fijne gesprekken. Je voelt je echt op je gemak!
Ook ben ik echt mijzelf leren kennen tijdens de...
Zeker zou ik Verhoeks & Provily aanbevelen!
Ook ben ik echt mijzelf leren kennen tijdens de gesprekken en door de afgenomen testen. Daarbij kwam ik echt voor verassingen te staan. Ben ik dit? en past dit echt bij mij?
Het fijne vind ik dat je stapsgewijs gaat kijken, wie je bent, wat je kunt, wat er bij je past en welke keuze jou een gelukkig persoon kan maken.
Kortom, ik kijk met een fijn en goed gevoel terug op deze loopbaancoaching.

Warm ontvangst
Fijne gesprekken
Duidelijke uitleg bij de testen
Erg klantgericht

Goed, maar financieel gezien een behoorlijke investering

Ik vond de gesprekken m.n. erg verhelderend.

Arjanne Bijsterveld

Warme sfeer, hartelijkheid, betrokkenheid, kennis van zaken, openheid en eerlijkheid .. dat is wat ik typerend vond tijdens het studiekeuzetraject van Verhoeks & Provily. Het traject is kort, maar... Warme sfeer, hartelijkheid, betrokkenheid, kennis van zaken, openheid en eerlijkheid .. dat is wat ik typerend vond tijdens het studiekeuzetraject van Verhoeks & Provily. Het traject is kort, maar krachtig. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en eigen inzichten en terwijl merk je dat je het traject echt samen bewandeld. Ik ben zeer tevreden!

Ik vond het traject een -bijna- huiselijke sfeer hebben. De sfeer was heel ongedwongen en veilig en daardoor had ik veel minder het idee dat ik met een 'traject - psycholoog - adviseur' bezig was.... Ik vond het traject een -bijna- huiselijke sfeer hebben. De sfeer was heel ongedwongen en veilig en daardoor had ik veel minder het idee dat ik met een 'traject - psycholoog - adviseur' bezig was. Het ongedwongene zorgde voor een ontspannen en fijne werksfeer !

Claudi

Ik heb een heel goede ervaring opgedaan met Verhoeks & Provily! Er was nogal wat haast bij mijn studiekeuze, maar hierin heeft Evelyne mij ontzettend goed begeleid, zodat ik me toch nog op tijd bij... Ik heb een heel goede ervaring opgedaan met Verhoeks & Provily! Er was nogal wat haast bij mijn studiekeuze, maar hierin heeft Evelyne mij ontzettend goed begeleid, zodat ik me toch nog op tijd bij een studie kon aanmelden. Bij het eerste gesprek had ik meteen al een goed gevoel over het traject, en dit is alleen maar toegenomen. De tests waren wel het lastigste onderdeel, maar er kwam wel echt een resultaat uit, waar ik mezelf ook helemaal in herkende. Het is echt goed geweest dat ik het traject heb gevolgd. Zonder dit traject had ik wat ik nu ga doen nooit bedacht.

Een sterk punt van Verhoeks & Provily is dat ze heel professioneel zijn. Evelyne stelde goede vragen, waar ik ook redelijk gemakkelijk antwoord op kon geven, maar met al die vragen kwamen we een... Een sterk punt van Verhoeks & Provily is dat ze heel professioneel zijn. Evelyne stelde goede vragen, waar ik ook redelijk gemakkelijk antwoord op kon geven, maar met al die vragen kwamen we een heel eind verder.
Ook is het erg fijn dat ik een verkort traject kon volgen, zodat ik binnen niet al te lange tijd een rapport had.

Fijn traject gehad bij Verhoeks & Provily. De gesprekken zijn heel fijn en je voelt je begrepen. Tijdens de gesprekken is er genoeg aandacht voor kwaliteiten en verbeter-/ aandachtspunten.

Hendrik Smaal

Ik heb het traject bij VP als erg prettig ervaren. Het probleem dat je hebt, wordt goed opgelost. Ze hebben het beste met je voor en dat merk je!

Je merkt dat er veel deskundigheid aanwezig is. Dit merk je vooral in de vraagstelling.

Ik ben geweldig goed geholpen in 2 trajecten. Ik weet nu waar ik goed in ben en wat ik wil. De gesprekken waren professioneel en ik ben veel zekerder van mijzelf geworden.

Ze houden het persoonlijk, vragen goed door en komen uit bij dromen die je eigenlijk had weggestopt.

L.Withaar

Mijn ervaring met Verhoeks & Provily is erg goed. Gedurende het traject, in de gesprekken, heb ik me heel ontspannen gevoeld. Dat maakte dat ik aan het eind van het traject tevreden ben met de... Mijn ervaring met Verhoeks & Provily is erg goed. Gedurende het traject, in de gesprekken, heb ik me heel ontspannen gevoeld. Dat maakte dat ik aan het eind van het traject tevreden ben met de uitslag. Veel dingen wist ik eigenlijk al maar nu kreeg ik er bevestiging op en dat maakt dat ik nu tot actie over kan gaan. Stappen kan ondernemen en kan gaan doen wat dicht bij mijn hart ligt. Wetend dat je daarin geen verkeerde keus maakt, je kunt het onderbouwen waarom je het zo leuk vindt en dat is voor mij persoonlijk belangrijk.

Ik voelde me erg op mijn gemak, mede doordat Evelyne een prettig persoon is om mee in gesprek te zijn. Ze luistert aandachtig naar alle informatie die je deelt.

Marius van Zanten

Onze ervaring met Provily en Verhoeks is positief geweest. Wij hebben gemerkt dat zij verstand van zaken hebben maar ook oog hebben voor de menselijk kant van de kandidaten.