Deskundigheid
Resultaat
Gesprekken
Tests en opdrachten
Communicatie

Ik heb een goede/fijne ervaring gehad. Er werd echt naar mij geluisterd en meegedacht.

Ze luisterd goed en denkt heel erg mee

Heel bijzonder dat binnen drie gesprekken er een geweldige karakterschets ligt met een studieadvies. Ik gun iedere jongere zo'n prachtig traject, waar je je verdere leven profijt van hebt!

Ik kijk met veel plezier terug op mijn studiekeuzetraject bij Verhoeks & Provily. Vanaf het eerste gesprek goed en leuk contact, goede gesprekken achter de rug en serieuze testen gemaakt waaruit ook... Ik kijk met veel plezier terug op mijn studiekeuzetraject bij Verhoeks & Provily. Vanaf het eerste gesprek goed en leuk contact, goede gesprekken achter de rug en serieuze testen gemaakt waaruit ook een serieus resultaat kwam. Er werd tijd voor mij genomen, verschillende keuzes bekeken en een inhoudelijk goed rapport verstrekt. Kan niet anders zeggen dan dat het traject TOP was! Bedankt!

De geduldigheid en gezellige, informele sfeer. Je kunt er echt jezelf zijn!

Klaas-Jan van der Maas

Een uitstekend bureau. vriendelijk en duidelijk. de testen waren soms wel wat lang.

vriendelijk, luisterend, duidelijk

Xanne-Li Olbertijn

Heel positief, fijne en professionele omgang met de cliënt.

Je voelt je serieus genomen, waardoor het traject soepel verloopt.

Kort, inhoudsvol traject.

Persoonlijk en doelgericht.

jorieke de visser

Heel positief.

Dat ze meedenken met jouw.

Jurrian v/d Born

Ik heb het als prettig ervaren en kan het zeker aanbevelen!!

Ze staan klaar voor de klant/cliënt en geven goed advies.

Ik heb ontzettend veel baat gehad bij de studiekeuzetest die ik heb mogen volgen bij Verhoeks & Provily. Ik wist totaal niet wat ik wilde en door de gesprekken en de tests kwam er een studie uit... Ik heb ontzettend veel baat gehad bij de studiekeuzetest die ik heb mogen volgen bij Verhoeks & Provily. Ik wist totaal niet wat ik wilde en door de gesprekken en de tests kwam er een studie uit waar ik nu ontzettend veel zin in heb. Het heeft dus zeker geholpen.

De gesprekken waren erg fijn. Hierdoor kwam ik ook dingen tegen die ik eerder niet over mezelf wist.

Ik wist niet wat voor studie ik hierna moest doen, door middel van de test ben ik er wel achter gekomen wat nu precies bij mij past. Ik nog steeds blij met de uitkomst!

x