Deskundigheid
Gesprekken
Tests en opdrachten
Communicatie

Anne Roos de Korte

Het was een fijn traject om mee te maken. Ik heb veel geleerd over mezelf en ik weet nu goed wat bij mij past.

Gesprekken, testen die werden afgenomen.

Mijn ervaring met V&P is zeer goed. Het waren fijne gesprekken, waar ik echt wat aan gehad heb. Ik ben meer over mezelf te weten gekomen en ik weet nu in welke richting ik moet denken bij het zoeken... Mijn ervaring met V&P is zeer goed. Het waren fijne gesprekken, waar ik echt wat aan gehad heb. Ik ben meer over mezelf te weten gekomen en ik weet nu in welke richting ik moet denken bij het zoeken van een passende studie.

Goede gesprekken

Rutger Toes

V&P heeft mij zeer goed op weg geholpen met mijn studiekeuze. Ik weet nu een stuk beter (onder andere dankzij de uitgebreide rapportage) wat goed bij mij past en ik ben ook 'geconfronteerd' met... V&P heeft mij zeer goed op weg geholpen met mijn studiekeuze. Ik weet nu een stuk beter (onder andere dankzij de uitgebreide rapportage) wat goed bij mij past en ik ben ook 'geconfronteerd' met studies waar ik normaal gesproken nooit achter was gekomen. Het was dus zeker het geld waard.

Goede gesprekken, deskundigheid, eigenlijk alles wat ik hiervoor moest beoordelen. Alleen met de tests had ik soms de indruk dat het een beetje van hetzelfde was. Toch waren ook die tests goed. Ik... Goede gesprekken, deskundigheid, eigenlijk alles wat ik hiervoor moest beoordelen. Alleen met de tests had ik soms de indruk dat het een beetje van hetzelfde was. Toch waren ook die tests goed. Ik kan meer opnoemen maar ik denk dat u het wel snapt zo.

Rick streefkerk

Uitermate tevreden

Dingen laten inzien over hoe je bent en wat er mogelijk is.

H. Demmers

Mijn ervaring met V&P is heel erg goed.

Deskundigheid was goed, waardoor ik het gewenste resultaat uit het traject haalde.

Positief, ik kreeg de ruimte om te vertellen wat ik wilde en belangrijk vond. Daarnaast werd goed duidelijk hoe mijn karakter in elkaar steekt.

Goed zicht op karakter van de cliënt

Micha rijnvis

Beter dan ik had verwacht soms erg confronterend maar veel van me zelf en over me zelf geleerd goede leerschool en duidelijk wat er allemaal woord verwacht

Goede leerschool
Duidelijke communicatie
Klant gericht te werk
Doel gericht te werk

Ik heb het traject zeer positief ervaren!

Inge-lize

Ik ben erg blij met het volgen van het loopbaantraject. Het heeft mij veel duidelijkheid gegeven.

Fijne gesprekken, kennis en vertrouwen.

Goed overleg, snel en makkelijk contact. Testen zijn nuttig. Jammer dat er niet iets totaal nieuws uit kwam aan studiekeuze wat we niet zelf al bedacht hadden. Blijkbaar wisten we zelf al best veel.

goede link leggen tussen persoonskernmerken en bijbehorende studie/job