Deskundigheid
Resultaat
Gesprekken
Tests en opdrachten
Communicatie

Het studiekeuzetraject is me erg goed bevallen

J.J.W. Nieuwland

Fijne gesprekken, relaxed, helpen echt mee naar het zoeken van opleidingen wat erg fijn is

Uitslagen van de testen gaven daadwerkelijk een goed beeld van mij waar ik soms zelf niet eens op zou kunnen komen, dat vind ik erg goed. Verder per opleiding gekeken wat het best bij mij zou... Uitslagen van de testen gaven daadwerkelijk een goed beeld van mij waar ik soms zelf niet eens op zou kunnen komen, dat vind ik erg goed. Verder per opleiding gekeken wat het best bij mij zou passen, ook heel erg fijn, dat geeft een duidelijk beeld.

Een zeer positieve ervaring
Had toen ik er aan begon niet verwacht dat het me ook egt verder zou helpen ik heb egt veel over mezelf geleerd

Saskia

Ik heb fijne gesprekken gehad met Evelyne. Ze is een rustig persoon die je ruimte geeft om te praten en duidelijke uitleg geeft over de testen.

Marlies

Fijn coachingsgesprek met Joanne gehad, ze heeft me meer inzicht gegeven in mijn valkuilen en tips om deze te 'dichten'. Zeker aan te bevelen voor o.a. startende jonge ondernemers.

Zeer prettige communicatie!

Goede contacten. snelle afspraken.

Een goed traject met waardevolle info en kennis

Een prettig en professioneel bedrijf! Joanne weet de juiste vragen te stellen en gaat het gesprek open aan.

- Sterke gesprekken
- Brede toetsing

Ik vond de testen en opdrachten duidelijk. (loopbaanbegeleiding). Het helpt mij in een bepaalde richting.

Ik vond dat er goed geluisterd werd. Respectvolle benadering.