Deskundigheid
Resultaat
Gesprekken
Tests en opdrachten
Communicatie

Goede en efficiënt werkmethode.

Goed in omgang met klanten

Alexander Mol

Ik heb het studiekeuzetraject gevolgd bij Verhoeks & Provily. De gesprekken waren constructief en met een duidelijk doel. Het kwam duidelijk naar buiten dat ze ervaring hebben met het helpen bij een... Ik heb het studiekeuzetraject gevolgd bij Verhoeks & Provily. De gesprekken waren constructief en met een duidelijk doel. Het kwam duidelijk naar buiten dat ze ervaring hebben met het helpen bij een studiekeuze. Een buitengewoon positieve ervaring met dit adviesbureau.

Wat ik erg waardeer was de professionaliteit. De gesprekken waren erg concreet, wat mij aansprak. Ook de tests waren duidelijk van een hoog niveau.

Arnaud

Een ervaren en deskundig bureau.

Je leert een hoop over jezelf. Lang niet alles wist je van jezelf en dat leidt tot leuke dingen

Elena Both

Super, het is heel goed geregeld! De testen geven een heel goed beeld van je persoonlijkheid.

Communicatie

Heb er veel aan gehad

Betrokken, deskundig. Goed op de hoogte van wat ik wil

Zeer enthousiast en gedreven

Sarah Vink

Ik vond het leuk om de gesprekken met Evelyne te houden, ook ben ik blij dat er iets duidelijks uitgekomen is. Ik heb haar advies opgevolgd.

er wordt geordend gewerkt en er wordt goed gecommuniceerd met de klant. Ook vond ik Evelyne heel aardig

De testen geven veel inzicht

Anneleen Slagman

Ik was hier omdat ik was gestopt met de pabo. En omdat ik niet precies wist wat ik wou doen ben ik het traject gestart. Ik had toen het vermoeden dat ik accountancy wil gaan doen. De tests hebben... Ik was hier omdat ik was gestopt met de pabo. En omdat ik niet precies wist wat ik wou doen ben ik het traject gestart. Ik had toen het vermoeden dat ik accountancy wil gaan doen. De tests hebben dat onder andere ook bevestigd. Het was fijn dat je wist welke studie eruit kwam. Het was ook fijn dat ik er achter kwam wat mijn kwaliteiten zijn.

Ik voelde me meteen op mijn gemak.
En het motiveerde mij ook om het traject serieus te volgen omdat je serieus werd getest en ook de resultaten besprak

Heel positief