Deskundigheid
Gesprekken
Tests en opdrachten
Communicatie

Els-arjanhol@solcon.nl Hol-Duijzer

We konden snel terecht en zijn zeer tevreden over het verloop van het hele proces

Positief, in zeer korte tijd een mooi, goed resultaat.

Echt geïnteresseerd en zijn gemotiveerd om tot een goed resultaat te komen.

Verhoeks en Provily is een bedrijf die deskundig is. Ze zijn heel klantgericht. Ze staan open voor je. Ze willen je zo goed mogelijk helpen. En gaan net zo lang door tot je iets gevonden hebt wat... Verhoeks en Provily is een bedrijf die deskundig is. Ze zijn heel klantgericht. Ze staan open voor je. Ze willen je zo goed mogelijk helpen. En gaan net zo lang door tot je iets gevonden hebt wat bij je past. Dat vond ik heel fijn. Ik heb er heel veel aan gehad.

Deskundig, open, klantgericht.

Eline van de Minkelis

De eerste 2 gesprekken vond ik 2 erg goede gesprekken.
Ik had er daarom ook veel vertrouwen in dat ik tijdens het 3e gesprek een goed advies zou krijgen.
Zelf dachten we ook dat we bij...
De eerste 2 gesprekken vond ik 2 erg goede gesprekken.
Zelf dachten we ook dat we bij het 3e gesprek advies van jullie zouden krijgen maar dit was toch een soort ander gesprek en we hadden verwacht dat we de uitkomst al zouden weten maar dat was niet zo dus dat vonden we wel jammer.
verder zijn we blij met de uitkomst. wel hebben we toch voor iets anders gekozen maar het leek wel op de uitkomst die we gekregen hadden

1. De testuitslagen waren erg goed uitgewerkt.
2. Er werd in de gesprekken goed naar je geluisterd.