Voyp

Betrouwbaarheid
Support
Prijs

Brauer Groep Belfeld

Zeer behulpzaam bij het opzetten van je VOIP plan bij overzetten van analoge telefonie naar VOIP. Goede en kundige technische knowhow en hulp om speciale wensen in gebruik te kunnen nemen! Zeer snel... Zeer behulpzaam bij het opzetten van je VOIP plan bij overzetten van analoge telefonie naar VOIP. Goede en kundige technische knowhow en hulp om speciale wensen in gebruik te kunnen nemen! Zeer snel in afhandeling vragen. Kwaliteit en betrouwbaarheid nog niet kunnen testen omdat nog niet alles van oude provider is omgezet naar Voyp. Tot nu zeeeeer tevreden met Voyp! Zeker een aanrader mocht je naar een VOIP aanbieder zoeken.

Heb je nog suggesties of verbeterpunten?

geen verbeterpunten

Bar Beton Horeca Groep

Uitstekende service en professionele aanpak kenmerkt het team van VOYP. Gecombineerd met een hoge betrouwbaarheid en scherpe tarieven maakt het de perfecte partner voor onze (telefonische-)... Uitstekende service en professionele aanpak kenmerkt het team van VOYP. Gecombineerd met een hoge betrouwbaarheid en scherpe tarieven maakt het de perfecte partner voor onze (telefonische-) bereikbaarheid!

BladeWP

Top provider! Overgestapt van Voys naar Voyp vanwege hun pakketten. Nu heb ik standaard professionele ingesproken meldingen samen met een keuzemenu. Dit geeft mij meer vrijheid in mijn... Top provider! Overgestapt van Voys naar Voyp vanwege hun pakketten. Nu heb ik standaard professionele ingesproken meldingen samen met een keuzemenu. Dit geeft mij meer vrijheid in mijn bedrijfsvoering voor veel minder geld. Een besparing, inclusief eenmalige kosten, van ruim 300 euro dit jaar. En ook de gesprekskosten per minuut liggen lager.

The Sports Society BV

Met een complexe structuur met bedrijven in Engeland en New York tot een overzichtelijke totaal oplossing gekomen. Vanuit de diverse lokaties kunnen we op een eenvoudige manier beheren waar welk... Met een complexe structuur met bedrijven in Engeland en New York tot een overzichtelijke totaal oplossing gekomen. Vanuit de diverse lokaties kunnen we op een eenvoudige manier beheren waar welk gesprek binnenkomt. Een snelle response van de helpdesk maakt het verder prettig om als er een probleem is het snel op te lossen.

Heb je nog suggesties of verbeterpunten?

Onze wensen worden snel en adequaat opgelost, op dit moment geen verbeterpunten

AwayKey.nl B.V.

Ben al ruim 3 jaar klant bij Voyp en raad het iedereen aan!

Ik word altijd goed geholpen en de verbinding is altijd goed.