Voyp

Betrouwbaarheid
Support
Prijs

Stichting Team Alert

Mails worden snel beantwoord en duidelijke en klantvriendelijke benadering.

Den Boer CCI

Inmiddels zijn wij 2 jaar als bedrijf aangesloten via Voyp. Eigenlijk nog geen moment spijt hiervan. Mocht ?ºberhaupt een probleem zijn, wordt dit adequaat opgepakt en duidelijk gecommuniceerd. De... Inmiddels zijn wij 2 jaar als bedrijf aangesloten via Voyp. Eigenlijk nog geen moment spijt hiervan. Mocht ?ºberhaupt een probleem zijn, wordt dit adequaat opgepakt en duidelijk gecommuniceerd. De kosten zijn een fractie van hetgeen wij nog in het analoge tijdperk betaalden.

Accent Grave vof

Onze overstap twee jaar geleden verliep vlekkeloos. Heel aardige informatie vooraf, technisch ook uitstekend.

Heb je nog suggesties of verbeterpunten?

De app is alleen niet handig. We gebruiken de virtuele centrale alleen voor inkomende gesprekken, en dat zij er weinig. daarom logt de app steeds automatisch uit, met als gevolg dat de gesprekken... De app is alleen niet handig. We gebruiken de virtuele centrale alleen voor inkomende gesprekken, en dat zij er weinig. daarom logt de app steeds automatisch uit, met als gevolg dat de gesprekken ook niet meer binnenkomen. Heel irritant. Ook als we een inkomend gesprek opnemen, zijn de eerste woorden die we spreken niet te verstaan voor de opbeller, dus we zeggen de eerste zin altijd dubbel (ook heel onhandig). Maar Voyp is wel een heel goedkope (als je tenminste zelf niet belt) en makkelijke manier om in ieder geval de vaste nummers te behouden.

Evensis

Ik ben tevreden, omdat het systeem via de app eenvoudig in te stellen is en het functioneert naar behoren. De support is goed, bij vragen en/of verzoeken wordt het voor me gedaan ipv doorsturen naar... Ik ben tevreden, omdat het systeem via de app eenvoudig in te stellen is en het functioneert naar behoren. De support is goed, bij vragen en/of verzoeken wordt het voor me gedaan ipv doorsturen naar een handleiding of dashboard. Ga zo door!

theokooptjeauto.nl

Digicy.Cloud B.V.

Veel invloed op de mogelijkheden met schema's en dergelijke. Ook support is responsief en hulpvaardig.De gekozen app (Bria Stretto) is gewoon een draak van een app (althans, voor zover het aan de... Veel invloed op de mogelijkheden met schema's en dergelijke. Ook support is responsief en hulpvaardig.De gekozen app (Bria Stretto) is gewoon een draak van een app (althans, voor zover het aan de app ligt).

Heb je nog suggesties of verbeterpunten?

In de wereld van VoIP zou het gewoon niet moeten mogen uitmaken of je op 4G zit of op WiFi. Want als je buiten kantoor bent en geen 4G hebt, kun je met goed fatsoen geen gebruik maken van de dienst.

Van Ons BV

Voyp verloopt heel vaak zonder problemen, dus onze ervaring is goed!

Heb je nog suggesties of verbeterpunten?

Als we Support bellen is er weleens verwezen naar (instructies van) onze contactpersoon, maar ik werk met een zelfstandig opererend team van 20+ dus als een collega belt (niet de contactpersoon) dan... Als we Support bellen is er weleens verwezen naar (instructies van) onze contactpersoon, maar ik werk met een zelfstandig opererend team van 20+ dus als een collega belt (niet de contactpersoon) dan moet diegene netjes geholpen worden en de eerdere instructies van de contactpersoon ongedaan kunnen maken. Al bellen we elke dag met nieuwe wensen, dat maakt niet uit. Als daar kosten aan verbonden zijn begrijpen we dat volledig.

LAW Advocaten

Altijd goede service en klantvriendelijk. Wij zijn als klant enthousiast!

Veel gedoe met onze handsets, wachtmuziekje, wegvallende belletjes