Voyp

Betrouwbaarheid
Support
Prijs

Gidion BV.

Snelle response bij vragen/problemen. Betrouwbare verbinding. Goede kwaliteit.

Nee

Goed, snel!

Maykin Media

Wij zijn ZEER tevreden over Voyp. Het overstappen tot het installeren van al onze toestellen ging vlot! Ook zijn wij erg te spreken over de het klantcontact. Wij hebben voornamelijk contact met... Wij zijn ZEER tevreden over Voyp. Het overstappen tot het installeren van al onze toestellen ging vlot! Ook zijn wij erg te spreken over de het klantcontact. Wij hebben voornamelijk contact met Michael. Hij neemt de tijd en zorgt ervoor dat al je vragen beantwoord worden. Top service!

Tom Greep

Keer op keer positieve ervaringen met hun supportafdeling. Tijdelijke wijzigingen (bijv. in verband met de feestdagen) voeren zij met perfecte service snel door. Je geeft het uit handen, en zij... Keer op keer positieve ervaringen met hun supportafdeling. Tijdelijke wijzigingen (bijv. in verband met de feestdagen) voeren zij met perfecte service snel door. Je geeft het uit handen, en zij lossen het op!

Nee

Sofacompany

Zeer positief

Niet van toepassing

ICTmanager.nl

Werkt 'out of the box', net als Apple.

Nee.

Goldstine

Goede service, snelle probleemoplossing, adequaat personeel en prima organisatie.

Peter Boone Music Productions

Heel klantgericht en snel in het vinden van een oplossing.
Probleemloze overgang van ISDN naar Voip.

Jerry van Eijkelenburg / ROI Financials

Weer super geholpen door Jean-Michel!

THE FCTR E

Zeer veelzijdige oplossing met erg veel mogelijkheden. Keurige en snelle service.