Voyp

Betrouwbaarheid
Support
Prijs

LAW Advocaten

Altijd goede service en klantvriendelijk. Wij zijn als klant enthousiast!

Snelle correcte service

Aves Travels

Bij alle vragen zeer snel en vriendelijk antwoord. Eerlijk advies.

Holland Shielding Systems B.V.

Voyp is een bedrijf met hele fijne dienstverlening, ze denken goed mee waar ze kunnen en zijn vriendelijk. Ook de prijs waarvoor je alles kunt krijgen is voordelig tot zeer laag. Met maximaal 1... Voyp is een bedrijf met hele fijne dienstverlening, ze denken goed mee waar ze kunnen en zijn vriendelijk. Ook de prijs waarvoor je alles kunt krijgen is voordelig tot zeer laag. Met maximaal 1 storing over de afgelopen 2 jaar mag ik zeggen dat wij zeer tevreden zijn. Hoe wij Voyp omschrijven in 1 woord is ontzorgend!

nvt

Noventum

Ervaringen met bedrijf VOYP is heel goed, alleen onze internetverbinding lijkt af en toe te haperen, maar dat ligt geloof ik niet aan jullie, alleen beinvloedt dat de perceptie vd kwaliteit.

Meer3D

Goed bereikbare helpdesk

Heb je nog suggesties of verbeterpunten?

Ik had een menu aangevraagd, maar deze was tot 2x toe fout geimplementeerd. Ik heb zelf weinig inzicht in waar de fout kan liggen en kan ook moeilijk zaken zelf instellen ter optimalisatie

Alhra

De services is jullie grootste kracht daar zijn wij dan ook meer dan tevreden over. De sporadische storingen, welke overigens minimaal zijn, lossen jullie adequaat op met een terug melding naar ons,... De services is jullie grootste kracht daar zijn wij dan ook meer dan tevreden over. De sporadische storingen, welke overigens minimaal zijn, lossen jullie adequaat op met een terug melding naar ons, dat stelle wij zeer op prijs.

Heb je nog suggesties of verbeterpunten?

Binnenkomende lijnen ook laten zien als er doorgeschakeld wordt (telefoon nummer binnen komend).
Handiger maken om een lijn over te nemen, door te laten zien op overige telefoons welke telefoon er over gaat, en deze makkelijker over te laten nemen.

Zeliszorg BV

Goede, snelle service en persoonlijk!
Prima prijs, kwaliteitsverhouding.

?? (nog niet ontdekt)

VDBA

Betrouwbare partner, prettig systeem!

Heb je nog suggesties of verbeterpunten?

Extra toeslag voor handmatig betalen van de facturen is ongewenst, incasso is niet voor alle bedrijven mogelijk of gewenst en om hier nadien (als je al even klant bent) extra kosten voor te... Extra toeslag voor handmatig betalen van de facturen is ongewenst, incasso is niet voor alle bedrijven mogelijk of gewenst en om hier nadien (als je al even klant bent) extra kosten voor te berekenen wordt niet als prettig ervaren.

TD Retail

Top, goede service en snel en direct aan de slag.