Voyp

Prijs

MRS Hospitality

Goede en snelle service

SMG

Fijne club met snelle reactie, denken graag en goed met je mee! Wij zijn zeer tevreden!

Geen :)

Voja Travel

Echt top ervaring, fijne klantenservice en prima prijs.

Heb je nog suggesties of verbeterpunten?

Stemactrice is beetje standaard stem.

LSis

Soepele overgang.

Engelse omgeving / handleiding

Flycatcher

Wij zijn overgestapt met ISDN naar Voyp. Bijzonder goede support. Altijd medewerkers aan de lijn met verstand van zaken.
De telefoons konden we gewoon inprikken en het werkte. Daarna hebben ze...
De telefoons konden we gewoon inprikken en het werkte. Daarna hebben ze alle instellingen tot in de kleinste details op maat voor ons geconfigureerd.
Niets anders dan lof voor deze partij!

Adviesbureau COMTON

Inmiddels nu bijna 2 jaar client bij Voyp. Onze ervaring is dat snel en adequaat gereageerd wordt, niets teveel is en dat medewerkers gedreven zijn om je vragen/klacht/opmerking op korte termijn... Inmiddels nu bijna 2 jaar client bij Voyp. Onze ervaring is dat snel en adequaat gereageerd wordt, niets teveel is en dat medewerkers gedreven zijn om je vragen/klacht/opmerking op korte termijn beantwoorden en oplossen. Afspraken worden netjes en correct nagekomen en de persoonlijke contacten zijn heel prettig.

Heb je nog suggesties of verbeterpunten?

Het persoonlijk account, mag wat mij betreft wat moderner van opzet, en de mogelijkheid en vrijheid om de telefonie zo in te stellen dat je bedrijf optimaal bereikbaar is op die manier die je op dat... Het persoonlijk account, mag wat mij betreft wat moderner van opzet, en de mogelijkheid en vrijheid om de telefonie zo in te stellen dat je bedrijf optimaal bereikbaar is op die manier die je op dat moment het beste uitkomt.

Propfun

Werkt goed! Mooie klantomgeving website

TWM Makelaardij

Fantastische service, even bellen en ze staan voor je klaar. De werknemers van Voyp nemen de tijd voor je en leggen je alles duidelijk uit, ook over hoe ze werken. Wij hebben onze vaste... Fantastische service, even bellen en ze staan voor je klaar. De werknemers van Voyp nemen de tijd voor je en leggen je alles duidelijk uit, ook over hoe ze werken. Wij hebben onze vaste contactpersoon en hij is altijd erg behulpzaam. Veranderingen worden per direct doorgevoerd en een stapje extra vanuit hun kant is standaard. Topbedrijf.

Simply Online

Goede kwaliteit en snelle service en reactie! Inregelen van belschema eenvoudig via web te doen.

Baas & Baas

Goede service!