Voyp

Betrouwbaarheid
Support
Prijs

Heb je nog suggesties of verbeterpunten?

App bevalt prima. Weinig storing en een goed bereik.

nee

Claessen & Roelofs

We zaten eerst bij een andere partij met onze voip aansluiting. Om zelf instellingen te wijzigen was een heel gedoe. Nu bij Voyp is het heel overzichtelijk hoe je zelf online een en ander kunt... We zaten eerst bij een andere partij met onze voip aansluiting. Om zelf instellingen te wijzigen was een heel gedoe. Nu bij Voyp is het heel overzichtelijk hoe je zelf online een en ander kunt aanpassen. Tevens is het nooit te veel gevraagd als je ondersteuning van Voyp nodig hebt. De kwaliteit van de lijn is prima en de kosten ook. Dus wij zijn heel tevreden over Voyp.

nee

Het bellen werkt prima! Nadeel is dat al je internet wegvalt er natuurlijk ook geen voip meer is. Aan het begin nog wat af te stemmen naar onze wensen, maar je geeft het door en het wordt geregeld!

Heb je nog suggesties of verbeterpunten?

toestel waarbij je kunt scrollen door de interne namen/toestellen op het beeldscherm in plaats van via een tabblad

Gidion BV.

Snelle response bij vragen/problemen. Betrouwbare verbinding. Goede kwaliteit.

Goed, snel!

Maykin Media

Wij zijn ZEER tevreden over Voyp. Het overstappen tot het installeren van al onze toestellen ging vlot! Ook zijn wij erg te spreken over de het klantcontact. Wij hebben voornamelijk contact met... Wij zijn ZEER tevreden over Voyp. Het overstappen tot het installeren van al onze toestellen ging vlot! Ook zijn wij erg te spreken over de het klantcontact. Wij hebben voornamelijk contact met Michael. Hij neemt de tijd en zorgt ervoor dat al je vragen beantwoord worden. Top service!

Tom Greep

Keer op keer positieve ervaringen met hun supportafdeling. Tijdelijke wijzigingen (bijv. in verband met de feestdagen) voeren zij met perfecte service snel door. Je geeft het uit handen, en zij... Keer op keer positieve ervaringen met hun supportafdeling. Tijdelijke wijzigingen (bijv. in verband met de feestdagen) voeren zij met perfecte service snel door. Je geeft het uit handen, en zij lossen het op!

Sofacompany

Zeer positief

Niet van toepassing

ICTmanager.nl

Werkt 'out of the box', net als Apple.

Nee.