CJ

Top

Duidelijk

Bedankt! :)

Mila G

Met hulp van een voedingsschema op maat voel ik mij fitter en zit ik lekkerder in mijn vel. Marvin houdt rekening met wat ik lekker vind en mijn dagindeling. Daardoor is het schema goed vol te houden!

Echt op maat gemaakt, snelle communicatie

Bedankt voor je review!

Eline

Superfijn contact en echt een voedingsschema op maat. Zelfs als het even niet meer past, dan denken ze gewoon weer even opnieuw met je mee. Nu weer een schema wat heel goed aansluit. Kan ik weer... Superfijn contact en echt een voedingsschema op maat. Zelfs als het even niet meer past, dan denken ze gewoon weer even opnieuw met je mee. Nu weer een schema wat heel goed aansluit. Kan ik weer verder met doelen behalen ;-)

Heel persoonlijk en daarom ook echt een schema dat bij je past.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je mooie review! Veel succes met het behalen van je doelen :)

Melissa

Ik ben zeer tevreden over de werking van Marvin! Ik heb zowel een traject aangevraagd voor krachtraining als voor voeding.
Beide waren zeer uitgebreid voorgesteld.
Bij krachttraining had...
Beide waren zeer uitgebreid voorgesteld.
Bij krachttraining had ik een uitgebreid gamma aan oefening die ik mocht doen en die zeker niet verveelde.

Heb je vragen, dan beantwoord Marvan deze heel snel met uitgebreide informatie en tips!

Conclusie: uitstekende service :-) met resultaten!

Snelle communicatie, tips en tricks, leuk traningsschema

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je leuke review Melissa! :)

Darinka Yepez

Mijn ervaring met voeding-en-fitness.nl was erg goed. Het proces om een fitnessschema aan te vragen is makkelijk en Marvin nam snel contact met me en heeft een volledig schema aangepast aan mijn... Mijn ervaring met voeding-en-fitness.nl was erg goed. Het proces om een fitnessschema aan te vragen is makkelijk en Marvin nam snel contact met me en heeft een volledig schema aangepast aan mijn doelen gegeven. Ik zie al resultaten en het plan is makkelijk te volgen! Ik ben erg tevreden!

Goed en snel communicatie. Top routine die me niet verveelt en resultaat geeft. De mogelijkheid om voedingsschema en fitnessschema te combineren is ook top!

Mike

De schema’s bevallen super! Duidelijke beschrijving van de oefeningen en hoe deze uitgevoerd dienen te worden en natuurlijk ook een duidelijke beschrijving van de voeding.
Daarnaast belangrijk...
Daarnaast belangrijk om op te merken is dat de communicatie rond het opstellen van de schema's erg goed is.

Communicatie, beschrijving en schema's.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je toffe review Mike! :)

Guus

Zeer vriendelijk en oprecht goede bedoelingen om je zo goed mogelijk verder te helpen. Dit is een echte aanrader... dankuwel! Topkerel!

Zeer snel geholpen

Yaron

Top, duidelijk advies en persoonlijk contact.

Duidelijk, Persoonlijk en Effectief

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Yaron!

Naween

Opzoek naar een schema beperkt door allergenen en intolleranties. Snel en goed geholpen door Marvin. Binnen paar dagen al een goed vol te houden schema. Thanks!

Snelle service. Advies op maat. Heldere communicatie.

Fayne

Goed schema, kan ik mijn 1.5-2 uur trainen goed mee vullen