Renzo M

Een duidelijk en overzichtelijk voedingsschema die ook nog eens snel geleverd was. Vragen worden snel beantwoord, en eventuele kleine aanpassingen aan het schema (ook na maanden) worden zorgeloos... Een duidelijk en overzichtelijk voedingsschema die ook nog eens snel geleverd was. Vragen worden snel beantwoord, en eventuele kleine aanpassingen aan het schema (ook na maanden) worden zorgeloos opgepakt. Alles wordt met zorg en deskundigheid opgepakt. Een aanrader dus! Ik had een voedingschema besteld. Dit was supersnel geregeld en naar eigen doelen. De communicatie liep er soepel en vooral het contact na het krijgen van de schema's was top. Ook het mailtje na een aantal weken of alles lukt met de schema's of dat er bepaalde dingen zijn die aangepast dienen te worden vind ik heel professioneel.

Staat altijd klaar om je van goed advies te voorzien En je verder te helpen indien nodig

Jannieke

Marvin heeft voor mij een workout schema gemaakt, specifiek gesteld op de doelen die ik wilde behalen. Na enkele weken zag ik al resultaat en het wordt steeds meer. Heel blij mee!

Duidelijk schema en uitleg bij elke oefening zodat je ze correct kan uitvoeren.

Bedankt voor je review!

Robin

Zeer positief!!

Ik heb bij Marvin aangeklopt voor een sportschema, omdat ik merkte dat ik een beetje vastliep. Marvin heeft duidelijk verstand van zaken wat maakt dat ik veel progressie heb geboekt. Daarnaast... Ik heb bij Marvin aangeklopt voor een sportschema, omdat ik merkte dat ik een beetje vastliep. Marvin heeft duidelijk verstand van zaken wat maakt dat ik veel progressie heb geboekt. Daarnaast reageert hij snel op mails en staat hij open voor vragen en/ of eventuele aanpassingen. Heel erg blij mee!!

Djurre

Goed schema, makkelijk vol te houden en zag per week al dat ik wat droger werd.

Betrokken of alles naar wens is en maken goed schema.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Djurre! :)

Tom

Ik heb een 5-daags op maat gemaakt schema aangevraagd bij Marvin. Hierbij had ik verschillende wensen specifiek voor mijn situatie. Marvin heeft me voor de tweede keer heel prettig geholpen en... Ik heb een 5-daags op maat gemaakt schema aangevraagd bij Marvin. Hierbij had ik verschillende wensen specifiek voor mijn situatie. Marvin heeft me voor de tweede keer heel prettig geholpen en advies gegeven. Aanpassingen nadat ik het nieuwe schema in praktijk had gebracht waren geen enkel probleem. Mijn volgend schema laat ik zeker weer door Marvin samenstellen.

Maatwerk, advies, realistisch en heel snel!

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je fijne review!

Quinten

Snel, professioneel, netjes en belangrijker.. het werkt!

- Reageert snel, je kunt dus snel starten.
- Geen grote investering, voor een paar tientjes heb je een voedingsschema en fitness schema op maat.
- Geen onverwachte kosten achteraf. Marvin...
- Reageert snel, je kunt dus snel starten.
- Geen onverwachte kosten achteraf. Marvin helpt je graag als je een vraag hebt.
- Goede en duidelijke schema's. Links naar video's met uitleg over de oefeningen ( fitness schema ) en houdt in het schema rekening met dingen die je niet lekker vindt of lust ( voedingsschema ).

Ik sport zelf veel en al lang en zocht naar net dat stapje extra maar dit is ook uitstekend geschikt voor beginners omdat je de intensiteit van de trainingen zelf kunt bepalen.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je mooie review Quinten! :)

Sven

Goede ervaring

Snelle feedback, goed antwoordt op je vragen en kost zeker geen moeite om bijkomende vragen te beantwoorden

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Sven! :)

Marco

Een duidelijk en overzichtelijk voedingsschema welke ook nog eens snel geleverd was. Vragen worden snel beantwoord, en eventuele kleine aanpassingen aan het schema (ook na maanden) worden zorgeloos... Een duidelijk en overzichtelijk voedingsschema welke ook nog eens snel geleverd was. Vragen worden snel beantwoord, en eventuele kleine aanpassingen aan het schema (ook na maanden) worden zorgeloos opgepakt. Alles wordt met zorg en deskundigheid opgepakt. Een aanrader dus!

Snel en goed bereikbaar, heldere uitleg!

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je mooie review Marco! :)

Martin Smit

Goed, snel en vakkundig; aanrader!!!

Het trainingsschema is volledig gericht (gepast) op mijn wensen en rekening gehouden met lichamelijke klachten. Kortom; er is goed geluisterd naar de klant.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je mooie review!

Ivo

Ik heb een voeding en fitnessschema besteld. Dit was supersnel geregeld en naar eigen doelen. De communicatie liep er soepel en vooral het contact na het krijgen van de schema's was top. Ook het... Ik heb een voeding en fitnessschema besteld. Dit was supersnel geregeld en naar eigen doelen. De communicatie liep er soepel en vooral het contact na het krijgen van de schema's was top. Ook het mailtje na een aantal weken of alles lukt met de schema's of dat er bepaalde dingen zijn die aangepast dienen te worden vind ik erg netjes.

Communicatie en Service.