Hilde Proot

Goed te volgen voedingschema. Duidelijk en effectief !

Snelle feedback !

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Hilde! :)

Mark

Zeer tevreden. Professionele duidelijkheid voor iets waar ik vaak onzeker over ben.

Snelle reactie
Duidelijk schema
Goede opvolging

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je positieve review Mark! :)

Alwin

Top gebalanceerd dieet

Kennis en balans

Jimmy

makkelijk te volgen dieet, wordt geluisterd naar wat je wel en niet lust

Mieke

Fijn schema gekregen aangepast aan mijn doelstelling en de benodigdheden die ik huis heb. Snelle reactie op vragen en het schema snel op de mail gekregen.

Goede en snelle communicatie

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je fijne review! :)

Nynke Riemersma

Ik heb een op maat gemaakt fitnessprogramma ontvangen waar ik prima mee uit de voeten kon.

Houd goed rekening met mijn wensen

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je review! :)

Maya

Dit is de derde keer dat ik een schema krijg voor voeding (eerste keer voor voeding en fitness) en het is elke keer top!
Alles wordt op maat gemaakt en als je nog vragen hebt kan je blijven...
Alles wordt op maat gemaakt en als je nog vragen hebt kan je blijven mailen! ook kan je je resultaten delen om te vragen of dat goed gaat of beter kan bijv.
prijs ook niet te duur voor wat je krijgt.

Ps. fijn dat je veel alternatieven krijgt voor al je eetkeuzes, maakt het erg makkelijk als je iets niet lekker vind of niet kan eten.

Snelheid, netjes, zorgzaam, goede feedback, resultaatgericht.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je positieve review! :)

Marie-Louise Colin

Fijn en duidelijk schema

Goed onderbouwd en met variatie in voedingsstoffen

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review! :)

Imtiaz

Too service

Dylan hutten

Had een kijkje genomen op de website en toen heb ik contact opgenomen met de eigenaar. Ik was een voedingsschema voor spieropbouw ik heb bij de sportschool waar ik lid van ben een zelfmeting laten... Had een kijkje genomen op de website en toen heb ik contact opgenomen met de eigenaar. Ik was een voedingsschema voor spieropbouw ik heb bij de sportschool waar ik lid van ben een zelfmeting laten doen en het formulier opgestuurd met alle informatie over mijn lichaamsbouw. De volgende dag was mijn gepersonaliseerde voedingsschema klaar. Ben er erg blij mee ik kan ook merken dat het helpt en ik voel me ook een stuker beter sinds ik het schema volg, ik merk ook dat het aanzienlijk helpt, goede voeding voor spieropbouw. 10/10

Duidelijke uitleg en ondersteuning.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je mooie review!