Michel

Prima klantvriendelijk en goeie informatie.

Uitleg en hulp

E

Ik wou een trainingsschema die ze voor mij gemaakt hebben, het was even wennen. Maar ik zie na 2 weken al resultaat dus zeker effectieve schema’s

Goeie service, duidelijke schema’s

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review! :)

Steff vennink

Ik heb een zeer fijne ervaring tot aan nu toe de communicatie is top en het schema doet wat het moet doen !!!

Communicatie
Werking van het schema
En vriendelijke begeleiding

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Steff!

Jarne Naert

Ik had al redelijk wat ervaring met fitness en wist al heel wat af van voeding, maar toch wou ik eens hulp en toen kwam ik uit bij 'Voeding en Fitness'. Ondanks mijn ervaring, heeft 'Voeding en... Ik had al redelijk wat ervaring met fitness en wist al heel wat af van voeding, maar toch wou ik eens hulp en toen kwam ik uit bij 'Voeding en Fitness'. Ondanks mijn ervaring, heeft 'Voeding en Fitness' mij aangenaam verrast, er werden zaken in het voedingsschema opgenomen waarbij ik zelf niet aan zou denken (snelle/trage eiwitten, snelle suiker na het trainen, etc.). Ook de service was top, telkens ik een vraag stelde, werd die binnen de dag (of hoogstens 1 dag wachten) beantwoord. Mijn gewicht gaat nu de goede kant op, dankzij het voedingsschema dat ik gekregen heb. Zeker een aanrader dus om een voedingsschema bij 'Voeding en Fitness' te bestellen!

Service, schema zelf

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je mooie review! :)

Melvin Westerink

Mij ervaring is echt top, goede communicatie en je wordt goed op weg geholpen als je een schema wilt.

Communicatie en echt op maat gemaakte schema's

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Melvin! :)

Daniel

Heel goed

Duidelijk schema met uitleg links, goede begeleiding via email, klant vriendelijk, snelle reacties

Bedankt voor je review!

Floris

Vriendelijk en snel contact, er is een mooi schema gemaakt.

Snelheid van reageren, goed geluisterd naar wensen en behoeften

Sam Hendriks

Erg goed

Duidelijk schema, goede begeleiding, staat klaar voor vragen en het schema werkt bovenal ook goed!

Imtiaz

Super goed advies

Snelle reactie, en denkt mee hoe je snel je resultaten kan boeken

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je ervaring!

Michiel Rensink

Erg goed, snel, prettige communicatie

Communicatie en klantgericht (persoonlijk)

Reactie Voeding en Fitness:

Thanks voor het delen van je review!