Zocht het juiste training schema voor mijn doelen , na wat opzoek werk uitgekomen bij voeding en fitness.nl. Heb direct een mailtje gestuurd voor verdere informatie en de rest kwam vanzelf. Super... Zocht het juiste training schema voor mijn doelen , na wat opzoek werk uitgekomen bij voeding en fitness.nl. Heb direct een mailtje gestuurd voor verdere informatie en de rest kwam vanzelf. Super leuk en doeltreffend schema zeker een aanrader voor iedereen.

- zeer vriendelijk en snelle antwoorden op alle vragen.
- prijs /kwaliteit super
- zeer aangenaam schema

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review en fijn dat je zo tevreden bent! :)

Tim

Snel en adequaat gereageerd met een goed advies

Snelheid en kennis

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je ervaring Tim! :)

Bas van Loo

Ik ben pas sinds een halfjaar actief aan het fitnessen. De tips en tricks van voeding en fitness hebben mij wegwijs gemaakt op het gebied van zowel voeding als laagdrempelige oefeningen voor in de... Ik ben pas sinds een halfjaar actief aan het fitnessen. De tips en tricks van voeding en fitness hebben mij wegwijs gemaakt op het gebied van zowel voeding als laagdrempelige oefeningen voor in de sportschool. Mede dankzij deze site zijn de eerste resultaten al zichtbaar. Een goede site dus, ook voor de beginnende sporter!

Via het contactformulier meermaals contact gezocht om tips te vragen. Steeds super snel reactie gehad, heel erg fijn!

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Bas!

Dave van der Sluis

Via via ben ik in contact gekomen met Voeding en fitness. Tijdens de zomerstop (voetbal) heb ik moeite om inspanning en voeding op de juiste manier te combineren. Door ervaringen van kennissen heb... Via via ben ik in contact gekomen met Voeding en fitness. Tijdens de zomerstop (voetbal) heb ik moeite om inspanning en voeding op de juiste manier te combineren. Door ervaringen van kennissen heb ik op eigen initiatief contact gezocht, dit liep erg soepel. Kreeg het gevoel dat mijn vraag serieus genomen werd en er ontstond direct een vertrouwensband vanuit mij. Dit heeft mij de zomer door geholpen.

Duidelijke en eerlijke adviezen. Geen beloftes die niet waargemaakt kunnen worden.
Na het contact kreeg ik direct zin om aan de slag te gaan!

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Dave!

Helga

Bij het doorgeven van de informatie had ik aangegeven welke apparatuur we in huis hebben en het schema is daar ook op aangepast. Duidelijke uitleg bij het schema.

Heel persoonlijk! Ik had nog een vraag over het schema en ik kreeg daar ook snel een antwoord op.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je ervaring Helga!

Het voedingsschema past goed bij mijn doel en is duidelijk en overzichtelijk beschreven. Het betreft echter enkel maar een schema voor één dag. Hierdoor is het geen breed schema. Bovendien wordt er... Het voedingsschema past goed bij mijn doel en is duidelijk en overzichtelijk beschreven. Het betreft echter enkel maar een schema voor één dag. Hierdoor is het geen breed schema. Bovendien wordt er niet echt rekening gehouden met het budget van een persoon.

Als er een vraag is kan je altijd terecht. Goede service dus!

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review! Mocht je vragen hebben over variatie tussen bepaalde producten of maaltijden, mail me gerust. Dan kan ik je meer advies geven :)

AB

Goede blog met interessante, uitgebreide artikelen. Fijne samenwerking en de communicatie verloopt soepel.

Uitgebreide artikelen
Lekkere recepten
Goede reviews over supplementen
Feedback/aanpassingen worden snel opgepakt

Bedankt voor je review!

Maikel

Ervaring is goed! Krijg regelmatig tips en gerechten die goed zijn voor mijn lichaam.

De gerechten die geplaatst worden zijn erg leuk om te lezen en zelf uit te proberen. Ook de tips om je lichaam in vorm te houden zijn goed en regelmatig!

Reactie Voeding en Fitness:

Maikel, bedankt voor je review!

Jeremy bremer

Mijn ervaring met voeding en fitness is uitstekend te noemen, dit omdat ze alle tijd voor je nemen en je heel goed begeleiden in het geen wat je wilt bereiken

Professioneel advies
Meedenkend

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Jeremy!

Bas

Marvin helpt je precies met het samenstellen van je eigen voedingsschema voor een mooie prijs. De eerste week zag ik nog weinig resultaat dus maar een mailtje verstuurd binnen 2 uur beantwoord en... Marvin helpt je precies met het samenstellen van je eigen voedingsschema voor een mooie prijs. De eerste week zag ik nog weinig resultaat dus maar een mailtje verstuurd binnen 2 uur beantwoord en gelijk kon hij het schema aanpassen! dus de calorieën wat verhoogd ook had ik vragen over training die werden allemaal voor niets beantwoord!

Snelle reactie op mails
mooie prijs
weet waar die over praat

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je ervaringen Bas!