D.T.

Een super programma die mij geholpen heeft alles even goed wakker te schudden!

Een goed samengesteld schema.

Bram Martens

Goed, fijne schema

mijn wensen op kunnen nemen in het schema

Karel

Ik heb een voedingsschema aangevraagd, waarbij het makkelijk was om mijn gegevens in te vullen zodat er een schema op maat kon worden gemaakt. De communicatie verliep vlot en helder. Ook na het... Ik heb een voedingsschema aangevraagd, waarbij het makkelijk was om mijn gegevens in te vullen zodat er een schema op maat kon worden gemaakt. De communicatie verliep vlot en helder. Ook na het ontvangen van het schema kon ik vragen stellen, die allemaal werden beantwoord.

Mijn doel is om vet te verliezen (d.m.v. voeding en sport). Ik sportte al wel vaak, maar echt resultaat bleef uit. Nu, met het schema, heb ik binnen 6 weken al de eerste resultaten. Het schema is ten eerste fijn om vol te houden, ik heb eigenlijk nooit honger. Ik ben vet verloren en ook een aantal kg. Belangrijker dan de weegschaal: Ik voel me gezonder en ben slanker geworden, dat hoor ik terug in mijn omgeving. Ik ben gericht op de lange termijn, maar toch is het fijn om te zien dat zo'n voedingsschema vrij snel een verschil maakt.

Ook na het schema kon ik gewoon mailen voor vragen, en Marvin heeft na een aantal weken nog eens contact met mij opgenomen om te vragen hoe het gaat.

Duidelijk, kundig, staat open voor vragen, goede communicatie, kwalitatief goed voedingsschema, je behaalt resultaat als je je eraan houdt.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je uitgebreide review! :)

Timo

Nadat ik Marvin heb aangeven waar ik naar opzoek was, heb ik van hem binnen 2 dagen een persoonlijk schema gekregen dat speciaal voor mijn doelen is gemaakt.

Altijd klaar om vragen te beantwoorden
Persoonlijk

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je mooie review!

Rick van Gent

In twee woorden, helemaal top

De snelle reactie die je krijgt.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je ervaring! :)

Peter

Heel goed

Duidelijk schema
Goed contact
Goede resultaten

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Peter!

Gregory

Top, een echte aanrader

Structuur in het schema en de persoonlijke opvolging

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review! :)

Sebastiaan Slagter

Meedenkend en snelle reactie.

Meedenkend, snelle reactie, variatie

Thanks voor je review!

Puk Hoogeveen

Heel fijn. Snel antwoord en goede schema’s.

Snelle reacties waardoor je zelf snel verder kan met je trainingen.

Mike

Fijn