Voedingsschema helemaal naar wens samengesteld. Heeft mij goed geholpen bij het opbouwen van spiermassa. Bovendien goed advies gekregen over supplementen.

Goed advies gekregen en voedingsschema helpt bij opbouw spiermassa.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor het delen van je ervaring!

Zij hebben mij geholpen met diverse voedingsadviezen.

De persoonlijke benadering vind ik erg goed. Er wordt goed rekening gehouden met specifieke wensen.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je positieve review!

M

Voedingsschema en fitnessschema aangevraagd. Deze werden snel geleverd en waren compleet op mijn wensen afgestemd. Zeer tevreden mee. Schema's helpen mij bij het vasthouden van een gezondere... Voedingsschema en fitnessschema aangevraagd. Deze werden snel geleverd en waren compleet op mijn wensen afgestemd. Zeer tevreden mee. Schema's helpen mij bij het vasthouden van een gezondere leefstijl.

Snel contact, schema's op maat, duidelijk opgezet

Reactie Voeding en Fitness:

Hartstikke bedankt voor je positieve review!

Lennard

Dankzij een voedingsschema van Voeding-en-fitness.nl ben een tijdje geleden zo'n 18 kg afgevallen.

Marvin heeft duidelijk genoeg kennis van voeding en alles omtrent fitness.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Lennard. En top dat je 18 kg bent afgevallen! :)

Arjan

Goede voedingsschema met lekkere gerechten die met geholpen hebben me het behalen van mijn doelen!

Informatieve en leerzame artikelen, realistisch en zeer goed toe te passen in de praktijk!

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review Arjan!

Fijne website met veelzijdige informatie. Zowel artikelen op het gebied van fitness en over voeding, maar ook recepten en reviews van producten.

Veelzijdig, informatief en professioneel

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je positieve review!

The Fit Food Friends

Wij hebben een prettige samenwerking met Voeding-en-fitness.nl. Wij wisselen informatie uit waar wij beiden beter van worden. De samenwerking verloopt altijd soepel en we kunnen elkaar goed aanvullen.

Fijne samenwerking. Daarnaast beschikt Marvin over zeer veel kennis op zowel het gebied van fitness als het gebied van voeding.

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor jullie review. Inderdaad een prettige samenwerking!

De artikelen die te vinden zijn op Voeding-en-fitness.nl zijn goed onderbouwd en duidelijk geschreven. Als ik informatie zoek ga ik altijd eerst naar deze website!

- Veel artikelen met duidelijk informatie
- Alles leest op een fijne manier

Reactie Voeding en Fitness:

Bedankt voor je review! Fijn dat je mijn website zo waardeert.