Snelheid van de levering

Joan

Prachtige vloeren voor een mooie prijs! Zeker een aanrader.

Aniek

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop via vloeren.nl.
Eerst vond ik het eng om online (ongezien) een vloer te bestellen, maar de foto's geven echt een reëel beeld.
Top, bedrijf!

Marlies

Netjes en goed geholpen. Wat ook wel fijn is dat je niet lang op een antwoord hoeft te wachten. Zeker aan te bevelen.

Huts

Ontzettend lage prijzen voor een geweldig goede kwaliteit aan vloeren. Enorm te spreken over dit bedrijf. De webshop is overzichtelijk en de vloer was binnen een dag bij ons bezorgd. Dat noem ik... Ontzettend lage prijzen voor een geweldig goede kwaliteit aan vloeren. Enorm te spreken over dit bedrijf. De webshop is overzichtelijk en de vloer was binnen een dag bij ons bezorgd. Dat noem ik nog eens service.

Groeten Familie Huts

Super goeie ervarving met Vloeren.nl bij onze nieuwe woonkamer vloer. Uitstekende kennis van product en klant vriendelijkheid! Zeker een aanrader!!

Christiaan

Mijn complimenten aan vloeren.nl! Klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Ik was op zoek naar een stevige vloer die goed bij mijn meubels past, en na het hebben gekregen van een aantal opties heb ik de... Mijn complimenten aan vloeren.nl! Klantvriendelijk en zeer behulpzaam. Ik was op zoek naar een stevige vloer die goed bij mijn meubels past, en na het hebben gekregen van een aantal opties heb ik de juiste gevonden!

willem

Wauw, wat een ervaring! complimenten aan dit bedrijf, zeer klantvriendelijk, eenvoudig bereikbaar via chat en later ook advies over legwerk gekregen via whatsapp. een absolute aanrader voor... Wauw, wat een ervaring! complimenten aan dit bedrijf, zeer klantvriendelijk, eenvoudig bereikbaar via chat en later ook advies over legwerk gekregen via whatsapp. een absolute aanrader voor iedereen. ook nog eens super scherp geprijsd. een dag na aanvraag van de pvc vloer stalen waren ze al binnen en weer een dag later werd de vloer al bezorgd!!!
mocht ik ooit weer een vloer nodig zijn dan kom ik zeker terug!

Otten

Via de webshop een eiken vloer besteld. Snel en correct antwoord via de livechat. Scherpste prijs en snelle gratis levering. Absolute aanrader!

Mooie vloeren voor een mooie prijs!