Snelheid van de levering

Gert-Jan Heijnsdijk

Badkamervloer besteld

Igor Rhemrev

Heb voor de tweede keer laminaat besteld voor de rest van het huis. Ik denk dat, dat al genoeg zegt. Was de eerste keer al erg tevreden en nu weer!

M.G Stouthandel

Pvc clic laminaat besteld en snel en compleet afgeleverd. Top

Tot nu toe goede ervaring. Ik heb zelfs (als een soort ambassadeur) het bedrijf en de producten aanbevolen aan een bedrijf in Odijk met veel vloeroppervlakte die het voornemen heeft de vloeren te... Tot nu toe goede ervaring. Ik heb zelfs (als een soort ambassadeur) het bedrijf en de producten aanbevolen aan een bedrijf in Odijk met veel vloeroppervlakte die het voornemen heeft de vloeren te renoveren.

Goede service, snelle levering en topkwaliteit vloer.
Goede service, snelle levering en topkwaliteit vloer.
Na meerdere proefstalen aangevraagd te hebben. Hebben wij onze prachtige vloer besteld. Deze werd de volgende dag al geleverd. Het is een prachtige vloer van goede kwaliteit.

Ko Houtman

Heldere website, scherpe prijs en snelle levering

Sylvia Jobse-hak

Opzich snel besteld en geleverd ... alleen waren er twee pakketten beschadigd en dat is best een teleurstellend

Lenie Lekatompessy

Top

Madhewie

Boven verwachting!

Geri van Lieshout

Tweede keer dat ik hier vloeren bestelde, 1e keer ging alles perfect!
Nu voor mijn zoon besteld, staaltjes zonder nummer, niet zo handig, nogal veel tijd verloren daarmee.
Laagste...
Tweede keer dat ik hier vloeren bestelde, 1e keer ging alles perfect!
Laagste prijsgarantie is een wassen neus. Er worden allerlei dingen bijgehaald die er niet toe doen, en daar valt niet over te praten.
Maar eerlijk is eerlijk, die vloeren zijn super.