Snelheid van de levering

Geri van Lieshout

Tweede keer dat ik hier vloeren bestelde, 1e keer ging alles perfect!
Nu voor mijn zoon besteld, staaltjes zonder nummer, niet zo handig, nogal veel tijd verloren daarmee.
Laagste...
Tweede keer dat ik hier vloeren bestelde, 1e keer ging alles perfect!
Laagste prijsgarantie is een wassen neus. Er worden allerlei dingen bijgehaald die er niet toe doen, en daar valt niet over te praten.
Maar eerlijk is eerlijk, die vloeren zijn super.

Harun SARIKAYA

I bought visgraat plak PVC (Plak-PVC Zand Eiken Visgraat (145)) did myself. Therefore I can evaluate the quality. My idea is you dont need to pay 25 eur/m2 for similar product just buy from here.... I bought visgraat plak PVC (Plak-PVC Zand Eiken Visgraat (145)) did myself. Therefore I can evaluate the quality. My idea is you dont need to pay 25 eur/m2 for similar product just buy from here. They are replying all your emails mostly in an hour.

Brian

Snelle behandeling, duidelijk, snelle levering.

Liz Witmer

Goed hulp gekregen bij mijn bestelling, erg aardige man. Ik had wat minder goeie ervaring toen onze bestelling afgeleverd werd. Mijn huisgenootje deed open, ze is een (klein) meisje. De manen... Goed hulp gekregen bij mijn bestelling, erg aardige man. Ik had wat minder goeie ervaring toen onze bestelling afgeleverd werd. Mijn huisgenootje deed open, ze is een (klein) meisje. De manen hielpen haar met tegenzin om de vloer naar boven te brengen, wat onmogelijk was geweest als je niet een paar goeie spierballen had. Vonden wij niet zo klantvriendelijk, of zal ik zeggen niet gentleman like? Wel een mooie vloer, volgende keer even niet zo moeilijk doen met een handje helpen, vind ik. Ik bedoel: Is het niet fijn een echte gentleman te zijn?

Jan Kuus

Was snel geleverd

Godfried Hartman

Snelle service, snel geleverd

Jo Henkens

Dubbel. Tijdens de bestelling is er iets fout gegaan. In mijn beleving had ik 2 soorten klik pvc vloer besteld. Beide vloeren stonden op dezelfde internetpagina! En van daaruit heb ik ook besteld,... Dubbel. Tijdens de bestelling is er iets fout gegaan. In mijn beleving had ik 2 soorten klik pvc vloer besteld. Beide vloeren stonden op dezelfde internetpagina! En van daaruit heb ik ook besteld, hoogstwaarschijnlijk zit hier ook de fout. Ook had ik voor de zekerheid proefplankjes opgevraagd, deze werden wel goed opgestuurd! Maar bij de levering was een soort PLAK pvc vloer i.p.v. KLIK. Hierdoor kon mijn ingehuurde werkman de vloer niet leggen zoals hij gepland had. Hierdoor heb ik allerlei extra kosten moeten maken. Zij zijn wel behulpzaam geweest met het snel omwisselen van de verkeerde plak vloer.

e van dijk

Snelle levering en behulpzaam

Cor Ankringa

Super en snelle levering

C.ankringa

Snelle en netjes met een iets wat te grote vrachtwagen afgeleverd Top