Snelheid van de levering

Erg goed! Snelle reacties op mail vragen. Persoonlijk en duidelijk.

Laminaat reparatieset besteld. Was de volgende dag binnen

Hele goede en sneller service.

Hoang Nguyen

Geen fysieke winkel maar stalen zijn gratis aan te vragen, snelle levering.
Snelle communicatie, telefonisch of per Whatsapp.
Scherpe prijzen en kwalitatief goede producten. Geen fysieke winkel maar stalen zijn gratis aan te vragen, snelle levering.
Snelle communicatie, telefonisch of per Whatsapp.
Scherpe prijzen en kwalitatief goede producten.
Volgende aankoop van een vloer zal wederom bij Vloeren.nl zijn.

Perfect, eerst staaltjes ontvangen zonder koopverplichting, vervolgens app contact en op het moment dat de keuze was gemaakt, werd de bestelling de volgende dag geleverd. Echt perfect..inmiddels... Perfect, eerst staaltjes ontvangen zonder koopverplichting, vervolgens app contact en op het moment dat de keuze was gemaakt, werd de bestelling de volgende dag geleverd. Echt perfect..inmiddels ligt de vloer er 2 a 3 mnd en zijn we er nog elke dag blij mee.

fam Stempher

Wat een service!!
Wat een service!!
We hebben eerst stalen aangevraagd, deze hadden we de volgende werkdag al binnen. Zelfs een aantal stalen meer dan dat wij gevraagd hebben. Een mooie vloer kunnen uitzoeken. De prijs viel ons reuze mee! 2 dagen nadat wij de vloer, met plinten en ondervloer besteld hadden werd de vloer al thuisbezorgd. Heel netjes op een pallet.
Wat prettig is aan vloeren.nl is dat ze heel goed bereikbaar zijn, zowel via de mail als via de chat. De volgende keer als wij een vloer nodig hebben zullen wij eerst weer kijken op vloeren.nl!

Chiel Ten hagen

Duidelijk site, zo besteld en binnen no-time thuis bezorgd. Goede kwaliteit vloer, lijken net echte tegels !

Goed bedrijf , klantvriendelijk en goede service

Ontzettend blij met de geleverde houten vloeren. Snel en correct geleverd. Netjes te woord gestaan door Jesse via de chat en telefonisch.

Henk t H

Na uitvoerig advies een mooie laminaat vloer gekocht