Snelheid van de levering

Goedkoop, maar jammer dat je wat besteld en dan de volgende dag te horen krijg dat ze die niet in voorraad hebben.

Wim Sterken

Ben zeer tevreden maar wil uw graag nog een idee toevoegen uw verstuurt tolken een plankje, wat toch prijzig is voor verzenden maar naar 3 keer toch de juiste kleur misschien is mogelijk om gelijk... Ben zeer tevreden maar wil uw graag nog een idee toevoegen uw verstuurt tolken een plankje, wat toch prijzig is voor verzenden maar naar 3 keer toch de juiste kleur misschien is mogelijk om gelijk een waaier te versturen met div kleuren zodat je daar dan 1 van uit kunt zoeken en kost maar 1 x verzendkosten en uw kunt dan bij voor beeld 10 euro statie geld vragen en bij terugsturen krijgt de klant zijn geld terug dan snijdt het mes mooi aan twee kanten

Andre

Mooie en overzichtelijke site, goede service en klantvriendelijk. Kwaliteit van geleverd product is prima

Prettig contact, eerlijk advies en professionele aanleg van de vloer door janmaat .

Jelle

Ik heb niet lang geleden pvc bij jullie besteld,wat een snelle levering de volgendedag al in huis en ook nog een super vloer !!!!!!! Net zoals de afbeelding. Top bedrijf suprrrrrr hartelijk dank.... Ik heb niet lang geleden pvc bij jullie besteld,wat een snelle levering de volgendedag al in huis en ook nog een super vloer !!!!!!! Net zoals de afbeelding. Top bedrijf suprrrrrr hartelijk dank. Keep it up 👍👍💯

Kevin

Vrijdag avond vloer besteld dinsdags geleverd
Vrijdag avond vloer besteld dinsdags geleverd
Zeer tevreden met de vloer prijs is zeer goed super vloer ontvangen meerdere keren heen en weer gemaild en telefonisch contact gehad dit was ook perfect een zeer tevreden klant

Rob

Snelle levering, en betrouwbaar.

Erg goed! Snel geleverd. Goede communicatie

Sorry ik kan geen positieve beoordeling geven.
De vloer wilde ik annuleren, maar het retourneren zou mij bijna evenveel kosten als de aanschafprijs. Dus de vloer ligt in de berging.