Snelheid van de levering

Henk H

Zeer ruim assortiment voor elk budget

Henk

Goede service ruim assortiment. Levering uit voorraad

Het was een hele rit naar Vriezenveen, maar ik ben blij dat we gegaan zijn. Uitgebreid assortiment, verschillende prijsklassen en ontzettend lekkere broodjes! We kregen ook nog een mooie hangpot met... Het was een hele rit naar Vriezenveen, maar ik ben blij dat we gegaan zijn. Uitgebreid assortiment, verschillende prijsklassen en ontzettend lekkere broodjes! We kregen ook nog een mooie hangpot met bloemen mee naar huis.

Ruime keuze, vriendelijk personeel!

We werden vriendelijk te woord gestaan en bovendien snel geholpen! De vloer is prachtig!

Geweldige ervaring met dit bedrijf. Zeer klantvriendelijk te woord gestaan door Jesse die al mijn vragen heeft beantwoord geen vraag was te veel. Inmiddels ligt de vloer erin en wij zijn heel erg... Geweldige ervaring met dit bedrijf. Zeer klantvriendelijk te woord gestaan door Jesse die al mijn vragen heeft beantwoord geen vraag was te veel. Inmiddels ligt de vloer erin en wij zijn heel erg blij ermee.

Dhr. Bijl

Zeer tevreden! Snelle levering en groot aanbod in diverse houtsoorten.

Van Den Boogert

Snelle en correcte communicatie, snel geleverd, prachtige vloer!

Goede kwaliteit en service, zeer tevreden over de geleverde vloer. Prima bedrijf om zaken met te doen.

Jullie zijn goed bezig heel vriendelijk aan de telefoon en de bezorging ging perfect