Snelheid van de levering

g nomden

Heel behulpzaam en klantvriendelijk, de chauffeur belde netjes een half uur van tevoren. Helemaal top??

Shona Borst

Prima levering, moet nog leggen, eindoordeel volgt later.

ferry van der Loos

Positief en vriendelijk

Koen Albertz

Prima keuze mogelijkheden en levering.

S

Slecht . Vloer besteld wordt niet geleverd. Hele bestelling is geannuleerd zonder dat ik het weet ! En nu zijn ze helemaal onbereikbaar

Jawad

Ik heb 21 december laminaat+ondervloer en plinten besteld. De bestelling zou gisteren (28 december) worden afgeleverd. Dit is niet gebeurd en nu probeer ik sinds gisteren 15:00 telefonisch en per... Ik heb 21 december laminaat+ondervloer en plinten besteld. De bestelling zou gisteren (28 december) worden afgeleverd. Dit is niet gebeurd en nu probeer ik sinds gisteren 15:00 telefonisch en per mail, nog zonder succes, contact op te nemen met vloeren.nl.

Dit is heel vervelend omdat ik gisteren in mijn nieuwe huis heb gewacht op de bestelling met 2 anderen om alles te tillen. Ook zou duidelijkheid me zeer helpen, omdat het bezorgbedrijf (die ik telefonisch wel te pakken kreeg) aangaf dat ze geen bestelling van mij hebben klaarstaan voor de komende weken. Hopelijk wordt er een gepaste oplossing geboden.

Kortom op het moment van dit feedback verzoek dat ik per mail heb ontvangen, wacht ik nog op mijn bestelling. Ik zal jullie wel op de hoogte houden van de oplossing die me hopelijk wordt geboden.

Anna

Fijne ervaring. Tot nu toe erg tevreden over de vloer. Levering ging soepel.

Chantal Van Aartsen

Zeer prettig.